امروز (شنبه ۱۶ تیر)، مذاکرات ایران و اروپا درباره برجام به همراه آخرین خبرهای اقتصادی درباره بازار نفت پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، گفت‌و‌گو با غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت که گفت: کاش می‌توانستیم رئیس صداوسیما را استیضاح کنیم، پربازدید شد. در ادامه، محبیان تاکید کرد جریان اصولگرا خیلی به رانت قدرت علاقه داردگل به خودی مقام‌های دولت اسبق تکرار شد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. 

در سرویس اقتصاد، خبر رسید صادرات ۱۸ قلم کالای اساسی ممنوع شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند بازی نفتی در تنگه هرمز با قیمت نفت چه می‌کند؟ عوامل واردات غیرقانونی ۶۴۰۰ خودرو بازداشت شدند، دیگر خبر پربازدید اقتصادی امروز بود.

در سرویس فرهنگ، انتقاد سردار آزمون و بهاره افشاری از نخبه‌کشی در ایران مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، رکوردشکنی «هزارپا» در گیشه پربازدید شد. تازه‌ترین خبرها از مسابقه‌ای تلویزیونی با اجرای گلزار هم خواننده زیادی پیدا کرد. 

در سرویس جامعه، برکناری رییس دانشگاه ساوه خبرساز شد. هشتگ‌های فضای مجازی برای شروری که در زندان کشته شد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. در ادامه هم خبر رسید شاخ‌های اینستاگرام به پلیس فتا احضار شدند.

در سرویس بین‌الملل خبر رسید مسکو از ترامپ انتقام گرفت. خبری با تیتر حیات برجام در قلب وین؛ در کوبورگ چه گذشت؟ هم پربازدید شد. واکنش کره‌جنوبی به ادعای عدم بارگیری نفت و میعانات گازی ایران دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، کی‌روش شروطش برای ماندن در تیم‌ملی را گفتحمله دوباره قلعه‌نویی به مجری برنامه ۹۰ هم پربازدید شد. واکنش بازیکن تیم‌ملی به پیشنهاد چند ده میلیاردی چینی‌ها، دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، خبر رسید سلطان سکه دستگیر شد!

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =