کسب و کارهای اینترنتی هر روز بیشتر می شوند و رقابت بزرگی در حال شکل گرفتن میان آنهاست. شاید علت عمده این ماجرا این باشد که اوضاع اقتصادی برای کسب و کارهای سنتی چندان خوب نیست و به همین دلیل سعی می کنند با آنلاین شدن و راه اندازی یک سایت اینترنتی بخشی از کاربران دنیای مجازی را هم به سمت خود بکشند و با این کار کمکی به سود آوردی و رشد مجموعه خود بکنند.

اما راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی آنقدر ها هم ساده نیست و این فضا هم اصول و قواعد مخصوص به خود را دارد که فقط با دانستن و پیروی از آنها می توان به موفقیت و هدف تعیین شده رسید.

باید یک مشاور امین با سوابق کاری مشخص و قابل اثبات داشته باشید که بتواند در صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی به شما کمک کند و دانش فنی مورد نیاز برای پیاده سازی خواسته های ذهنی شما را داشته باشد.

شرکت وب 24 یکی از قدیمی های این رشته است که در طول سال ها توانسته با بزرگترین برندهای داخلی همکاری موفق داشته باشد و خدمات متنوعی به افراد و شرکت ها ارائه کند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم:

طراحی سایت بصورت حرفه ای در وب 24

معمولا راه اندازی یک سایت با ایده شروع می شود و شخص به دنبال اجرا کننده ای است که بتواند ایده او را به درستی پیاده سازی کند. شرکت وب 24 با تیمی از برنامه نویسان حرفه ای می تواند هر نوع سایتی را بصورت شخصی یا تجاری برنامه نویسی و اجرا کند و در مراحل بعد نیز طبق نیاز مشتری بروزرسانی ها و افزودن امکانات جدید به سایت را طبق نیاز مشتری انجام دهد.

خدمات وب 24 در موضوع طراحی سایت حرفه ای شامل :

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت گردشگری
طراحی سایت خبری
طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت نیازمندی

در وب 24 از هیچ سیستم مدیریت محتوی آماده مانند وردپرس و ... استفاده نمی شود و کل پروژه برای مشتری ابتدا با برگزاری جلساتی نیاز سنجی شده و سپس از صفر برنامه نویسی می شود تا نسخه نهایی سایت آماده تحویل شود.

برای مدیریت پروژه و تحویل به موقع آن از تکنیک اسکرام در تیم فنی استفاده می شود که باعث هماهنگی هرچه بیشتر اعضای تیم و بالا رفتن دقت در روند انجام برنامه نویسی آن می شود. بعد از اینکه پروژه نهایی به مشتری تحویل شد در صورت تمایل می تواند از خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ وب 24 هم استفاده کند.

خدمات بهینه سازی سایت و حضور در صفحه اول گوگل در وب 24


افرادی که در موضوع سئو در ایران فعالیت دارند حتما نام وب 24 را به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های بهینه سازی سایت ایران می شناسند.

سئو را می توان پروسه بهینه سازی داخلی و خارجی سایت به منظور کسب نتایج طبیعی از موتورهای جست و جو تعریف کرد که در ایران تمرکز اصلی مدیران سایتها کسب رتبه بالا در گوگل است چون حجم بسیار بالایی از سرچ کاربران در گوگل انجام می شود.

اعضای تیم سئو وب 24 با آخرین تغییرات موتور جست و جو و اخبار این حوزه آشنایی کامل دارند و طبق تجربیاتی که در طول سالها کار عملی روی پروژه های مختلف بدست آورده اند می توانند در ابتدا اهداف پروژه را سنجیده و سپس طبق آن استراتژی مناسبی تدوین کنند و پروژه را تا رسیدن به هدف هدایت کنند.

متاسفانه باور عمومی که در بین مدیران سایتها وجود دارد این است که سئو سایت فقط به معنای خرید بک لینک به تعداد زیاد است و نیاز به کار دیگری نیست و پس از مدتی رتبه یک گوگل خواهیم بود.

ولی این باور کاملا اشتباه و خطرناک است!

شاید تا چند سال پیش می شد با خرید بک لینک و روشهای از این دست به صورت تقبلی رتبه های گوگل را بدست بیاوریم ولی دیگر مدتهاست این راه ها توسط گوگل بسته شده. گوگل امروز بسیار هوشمند عمل می کند و کوچکترین تقلب برای رسیدن به نتایج را تشخیص داده و سایت مربوطه را جریمه و حتی به طور کامل از نتایج حذف می کند.

بر خلاف اکثریت شرکت ها و اشخاص سئو کار فعال در بازار ایران, روش کاری تیم سئو و بهینه سازی سایت وب 24 به این صورت است که ابتدا مشکلات داخلی سایت که باعث افت رتبه شده است را شناسایی و رفع می کند و سپس با استفاده از تولید محتوای ارزشمند و لینک سازی بصورت طبیعی در سایت های معتبر کمک می کند به مرور زمان سایت به رتبه های هدف خود برسد و چون در این روش کاملا قواعد و قوانین گوگل رعایت می شوند, نتایج بدست آمده هم پایدار است و مدیر سایت هیچ ترسی از پنالتی شدن و افت رتبه ها در آینده نخواهد داشت.

خدمات دیجیتال مارکتینگ در وب 24

بعد از اینکه سایتی راه اندازی شد برای جذب کاربر و مشتریان جدید نیاز به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارد که به آن دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

دیجیتال مارکتینگ یعنی با استفاده از ابزارهای رایگان و پولی موجود در اینترنت به کاربرها در مورد محصول یا خدماتی که داریم اطلاع رسانی کنیم و آنها را به سایت خود هدایت کنیم.

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ عبارت اند از :

بازاریابی محتوایی
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
تبلیغات کلیکی در شبکه های تبلیغی داخلی
تبلیغت کلیکی در گوگل ادوردز

استفاده از تک تک این ابزارها نیاز به دانش و تخصص دارد تا بتواند تاثیر مثبت خود را نمایش بدهد و در غیر این صورت فقط نتیجه آن هدر رفتن منابع مالی و زمان شما می شود بدون آنکه نتیجه ای بگیرید.

به عنوان مدیر یک سایت باید بدانید که این ابزارها برای همه کسب و کارهای مناسب نیستند و هر سایتی باید طبق جامعه کاربران هدف و نیازهایی که دارد و همچنین بر اساس بودجه ای که برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته به سراغ این ابزارها برود و همچنین روش استفاده از این ابزارها را بصورت کامل بداند.

در این موضوع هم تیم وب 24 می تواند در طراحی استراتژی تشکیل کمپین های مختلف تبلیغاتی و بهینه سازی آنها برای رسیدن به بهترین نتیجه به شما کمک کند.

وب 24 می تواند هر ایده ای در ذهن شما را به صورت یک پروژه موفق پیاده سازی و اجرا کند و تمامی ابزارها و تیم فنی با تجربه برای این کار را در اختیار دارد. با مراجعه به سایت ما WEB24.IR و مشاهده نمونه کارها و نظرت مشتریان، متوجه می شوید چرا بزرگترین برندها ایران پروژه های خود را در موضوعات مختلف به وب 24 سپرده اند.

تیم ما از شروع تا پایان پروژه در تمامی مراحل، مشاور و پشتیبان شماست. در جلسات حضوری درک کاملی از نیازهای شما حاصل می شود و سپس بهترین پیشنهادی که شما را به آن هدف می رساند را ارائه می کنیم که همه مراحل آن بصورت شفاف برای شما قابل مشاهده است.

کار ما بسیار فراتر از استفاده قالب آماده برای سایتها است. ما نیازهای مشتری را بصورت تجربه ای ماندگار خلق می کنیم و تا رسیدن به موفقیت در کنار شما خواهیم بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788957