۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

مدیر عامل جدید استقلال برای موفقیت این باشگاه باید کار‌های بزرگتری انجام دهد.

استقلال بعد از گذر از دوران سیدرضا افتخاری که شاید بهتر باشد دوره پندار توفیقی تلقی شود، با امیرحسین فتحی پیش می‌رود، با مدیری که هواداران استقلال برای پذیرش او دچار تردید شده بودند، اما از بس افتخاری در داستان نقل و انتقالات، آهسته حرکت کرد که هواداران درخصوص فتحی تردید‌ها را کنار گذاشتند و این تغییر را به فال نیک گرفتند، به این امید که عملکرد، تفکر و تدابیر فتحی در قواره استقلال و اندازه بزرگی و جلال این تیم باشد.

اما اولین تصمیم فتحی - البته بعد از آن که یادش رفت مدیرعامل استقلال شده و از نام قدیم مجموعه به جای نام فعلی‌اش استفاده کرد- در قواره استقلال نبود... این که به اردوی استقلال بروی و نفری ۳۰۰ دلار پول توجیبی بدهی و بعد هم خبرش را رسانه‌ای کنی، کاری نیست که برای یک مدیر جدید، امتیاز محسوب شود. انتشار خبر پرداخت پول توجیبی در این دوره و زمانه حتی دیگر یک حربه تبلیغاتی و حرکت تبلیغی هم نیست که حالا با درایت فتحی و مشاورانش درود بفرستیم و بگوییم لابد می‌خواستند با این کار، در کانون توجه قرار بگیرند و برای گام‌های اساسی‌تر، زمینه‌سازی کنند.

هیچ هواداری از طریق خواندن خبر پرداخت پول توجیبی ۳۰۰ دلاری به بازیکنان چندصد میلیونی و چند میلیاردی به این نتیجه نمی‌رسد که مدیر جدید می‌تواند فرشته نجات استقلال باشد.

استقلال بعد از دوره سکون با مدیری که عجیب اعتقاد داشت فقط باید صبر کرد و همه چیز را به گذشت زمان سپرد، با انتشار خبر پول توجیبی، شتاب نمی‌گیرد. افکار بزرگ‌تر لطفاً... همین‌طور رفتار درست‌تر... هوادار منتظر است جناب فتحی...

* این یادداشت در ستون حرف آخر یک‌شنبه ۳۱ تیر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =