اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی افتتاح می شود

معاون فرماندار شهرستان باوی از افتتاح اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی روز چهارشنبه سوم مرداد 1397راس ساعت 21 در سالن آمفی تئاتر ارشاد واقع در شهر ملاثانی خبر داد.

معاون فرماندار شهرستان باوی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: با توجه به تاكيد دکتر کاظمی فرماندار باوی بر ايجاد فضاي مناسب جهت فعال شدن سینما و تسهيل در امور هنري و بهره مندي خانواده ها بخصوص جوانان شهرستان، به همت انجمن سينماي جوانان استان، اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی افتتاح خواهد شد.

عادل عکرش فعاليت سینما و اكران فيلم هاي سينماي روز را اتفاقي بسيار خوب و تاثيرگذار دانست و افزود: سینما مخاطبان زیادی دارد و در رشد ابعاد فکری، فرهنگی و اجتماعی جامعه جایگاه ویژه ای دارد و همچنين ميتواند در ترویج افکار، هنجارها و ارزش ها در بین مخاطبان به خوبی ایفای نقش كند.

عکش همچنین اظهار کرد: شهرستان باوی دارای استعداد‌های بسياري در حوزه هاي فرهنگی و هنری بوده که راه اندازی سینمای‌ سیار می‌تواند علاوه بر کشف استعداد‌های این حوزه در افزايش نشاط‌ اجتماعی و بالندگی فرهنگی و هنری شهرستان موثر واقع شود. 

وي همچنين از استقرار دفتر انجمن سينماي جوانان و برگزاري كلاسهاي آموزشي براي علاقه مندان در روزهاي آتي خبر داد. 

معاون فرماندار شهرستان باوی ضمن تشکر از زحمات انجمن سینمای جوانان استان خوزستان و هنرمندان شهرستان باوي اظهار کرد: افتتاح اولین سینمای سیار استان خوزستان در شهرستان باوی در روز چهارشنبه سوم مرداد 1397 راس ساعت 21 در سالن آمفی تئاتر ارشاد واقع در شهر ملاثاني برگزار می شود و بدينوسيله از عموم مردم جهت حضور در اين مراسم دعوت كرد. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =