سعید عزت‌اللهی در اکران مردمی فیلم «سریک» درباره سردار آزمون گفت: «هر چقدر در فوتبال استعداد داشته است و در نگهداری از اسب تبحر، اما در بازیگری استعدادی ندارد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران مردمی فیلم «سریک» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهاره افشاری با حضور سعید عزت اللهی (بازیکن تیم ملی فوتبال ایران)، بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان)، حسن هندی (مجری طرح) با استقبال بی‌سابقه مردم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، بهاره افشاری به مخاطبان «سریک» گفت: «یک قدردانی بزرگ به شما بدهکارم. شما کاری کردید که در کمتر از بیست دقیقه دو سانس فیلم «سریک» پر شود و ما یک رکورد عجیب را به ثبت برسانیم. از لطف و حمایت‌تان ممنونم و تنها کاری که گروه ما می‌تواند انجام دهد این است که از ستاره‌هایی که شما دوست‌شان دارید دعوت کنیم تا در کنار شما فیلم را ببینند. از همه دوستان و سعید عزت‌اللهی بسیار ممنونم که در شرایط بسیار سختی خودش را به ما رساند.»

سعید عزت اللهی و بهاره افشاری در اکران سریک

همچنین سعید عزت‌اللهی در این اکران مردمی ضمن خوشامدگویی و قدردانی از حضور مخاطبان بیان کرد: «عاشقانه دوست‌تان دارم و از لطف همیشگی‌تان سپاسگزارم. امیدوارم از تماشای «سریک» لذت ببرید و اگر آن را دوست داشتید، حتما حمایت کنید. جای سردار آزمون را خالی می‌کنم و البته می‌دانم هر چقدر در فوتبال استعداد داشته و در نگهداری از اسب تبحر است، اما در بازیگری استعدادی ندارد. همچنین تشکر می‌کنم از اینکه با حضورتان باعث شدید رکوردی در فروش بلیت دو سانس زده شود.»

این مستند که در حال حاضر در گروه هنر و تجربه اکران است به زندگی «سریک» اسب مسابقه سردار آزمون می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحب سرشناسش را به تصویر می‌کشد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    19 3
    دوپینگ و دو سال محرومیت اسب چی میگه ؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    0 4
    فیلم خوبی بود
  • مهیار IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    7 0
    ملت بیشتر به نیت سلفی گرفتن رفتن سینما تا دیدن اسب و سرگذشتش.