فیلم | دیدارهای ظریف با مقام‌های مختلف در سنگاپور و عضویت ایران در پیمان همکاری اتحادیه آسه‌آن

محمدجواد ظریف پس از سفر به سریلانکا روز گذشته به سنگاپور سفر کرد و با مقام هایی مختلف از چند کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم که مشاهده می کنید مراسم امضاء سند الحاق جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه آ سه آن (TAC) را نشان می دهد.

عکس زیر نیز حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن - سنگاپور را نشان می دهد.

حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن - سنگاپور

ظریف سپس با نخست وزیر سنگاپور دیدار و در خصوص روابط دو جانبه، برجام و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

ظریف سپس با نخست وزیر سنگاپور دیدار و در خصوص روابط دو جانبه، برجام و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

همچنین وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیلیپین در حاشیه نشست آ سه آن در سنگاپور دیدار و در خصوص راههای گسترش روابط دو جانبه و مهمترین مسائل بین المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

در ادامه نیز وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در سنگاپور دیدار و گفتگو کردند. روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی محورهای اصلی گفتگوی دو مقام بود.

وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در سنگاپور دیدار و گفتگو کردند

سپس وزیران خارجه ایران و ژاپن دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، برجام و دیگر موضوعات مورد علاقه گفتگو شد. دکتر ظریف سپس در ضیافت ناهار همتای ژاپنی خود شرکت خواهد کرد.

وزیران خارجه ایران و ژاپن دیدار و گفتگو کردند

در ادامه همچنین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی در سنگاپور دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دو جانبه، مسائل منطقه، ضرورت اتحاد و همکاری جهان اسلام و نیز مهمترین تحولات بین المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

 وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی در سنگاپور دیدار

 

 

 

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام نیز در حاشیه نشست اتحادیه آسه آن در سنگاپور با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

 

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =