در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، واکنش‌ها به سخنان دیشب رییس‌جمهور، خبرهای بازار ارز و سکه، مرگ دلخراش سه دانش‌آموز یزدی در گرجستان و گزارشی درباره نامزدهای جشن بزرگ سینمای ایران، پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، مطلبی با تیتر مردم چه می‌خواستند و روحانی چه گفت؟ نظرها را به خود جلب کرد. در ادامه حجاریان گفت: به لحاظ سیاسی به دختری شبیه شده‌ایم که آن‌قدر به خواستگارها ایراد می‌گیرد که پیر می‌شود! مطهری هم هشدار داد اگر محصورین پس از آزادی راه دیگری بروند، مقابل آنها می‌ایستیم.

در سرویس اقتصاد، پیش‌بینی تازه از قیمت ارز در روزهای آینده کنجکاوی مخاطبان را برانگیخت. یک کارشناس اقتصادی هم گفت: حل کوتاه‌مدت مشکلات اقتصادی حداقل ۱۰سال زمان می‌خواهدصعودی شدن نرخ نفت در اولین روز تحریم ایران هم خبرساز شد.

در سرویس فرهنگ دلجویی از خواهران منصوریان پربازدید شد. در ادامه، واکنش داروغه‌زاده به حمله کیهان به لیلا حاتمی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. همچنین خبر رسید الناز شاکردوست سرانجام دیده شد.

در سرویس جامعه، افزایش جست‌وجوی واژه مهاجرت در میان کاربران ایرانی گوگل باعث تاسف شد. خبر دردناک اجساد دانش‌آموزان یزدی به کشور برگردانده می‌شود هم پربازدید شد. در ادامه خبر خوش برای راننده‌هایی که جریمه بالاتر از یک میلیون تومان دارند، خوانده شد.

در سرویس بین‌الملل، سی‌ان‌ان روی نقطه ضعف ترامپ دست گذاشت و کاربران را به خود جذب کرد. همچنین ادامه فشارها بر عربستان و توضیح خواستن آمریکا از آن کشور خبرساز شد. در ادامه، بولتون به اظهارات روحانی واکنش نشان داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، مطلبی با تیتر خواب دیدم عروس سفیر شدم! لبخند بر لبان آورد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =