سربازی فقط یک اصطلاح است لذا به این بهانه سرتان را باز نکنید!

۱- پوشیدن چکمه، بوت به ویژه پوتین(!) و هم‌چنین بستن فانسقه و هرگونه کمربندی که کمر را باریک‌تر از حد مجاز می‌کند برای برای بانوان سرباز اکیدا ممنوع است! هم‌چنین در رژه، پاهای هیچ بانوی سربازی، نمی‌بایست از ۲ سانت بالاتر بیاید!

۲-
خدمت وظیفه در یک پادگان خاص برای بانوانی که نسبت‌های فامیلی با یکدیگر دارند (از قبیل: خواهر شوهر، زن داداش و جاری) به دلائل مسائل امنیتی اکیدا ممنوع است.

۳-
جهت پیشگیری از منقلب شدن، ورود بانوان سرباز هم، به استادیوم‌ها حتی با هدف تامین امنیت مسابقات فوتبال اکیدا ممنوع است.

۴-
بانوان سرباز می‌بایست دقت کنند، «دستور از جلو نظام» را با «مانتوی از جلو باز» و عبارت «سرباز» را با «سر باز بودن» و «سر لخت بودن» و از این گونه کثافت‌کاری‌ها اشتباه نکنند!

۵-
تنبیه بانوان سرباز نمی‌بایست به شکلی انجام شود که مشاهده آن‌ها در حین تنبیه شدن، عامل تحریک‌ باشد. در همین راستا تنبیهاتی از قبیل کلاغ‌پر، سینه‌خیز ، جشن پتو و ... اکیدا ممنوع بوده و برای تنبیه، می‌توان آن‌ها را به حالت خبردار نگاه داشت و به‌شدت هوی‌شان کرد. عنوان خشم شب هم برای ایشان تبدیل به مسکن مهر شود.

۶-
با توجه به این‌که بانوان سرباز خودشان ناموس محسوب می‌شوند و اسلحه نمی‌تواند ناموس یک ناموس شود، لذا اسلحه می‌تواند آقا بالاسر آن‌ها باشد.

۷-
به جای به کار بردن اصطلاحاتی از قبیل سرباز صفر و آش‌خور برای بانوان تازه به خدمت رفته می‌توان از عبارت «غنجه» و «گل نو شکفته» استفاده کرد.

۸-
با توجه به این‌که بانوان سرباز معمولا رژیم هستند و اگر هم نباشند سهم غذای یک زن نصف مرد هست! لذا ضروری است با هدف صرفه‌جویی به جای غذاهایی از قبیل ساچمه پلو، دمپایی و خورشت چمن و... صرفا سالاد کلم با هویج پخته سرو شود.

۹-
با توجه به این‌که برای تفکیک دختر فراری از سرباز فراری روش خاصی وجود ندارد، ضروری است آن‌ها را بدون تفکیک خاصی و به شکل درهم دستگیر کرد.

۱۰-
بانوان سرباز باید سر خود را از ته بتراشند تا مبادا شراره‌های آتش‌شان از زیر «کلاه خودشان» بیرون زده و ملتی را به باد دهد. (توضیح: حفظ حجاب برای سربازان کچل هم ضروری است چون کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند.)

۱۱-
در زمان جنگ می بایست از بانوان سرباز در واحد استراق سمع و دیده‌بانی جهت رصد جزییات امکانات دشمن به ویژه خط اتوی لباس و کنترل واکس کفش دشمن استفاده نمود.

۱۲-
برای قطع صحبت‌های بانوان سرباز وظیفه در آسایشگاه، ضروری است به جای خاموشی، گاز بیهوشی تزریق کرد.

۱۳-
هر از گاهی خشاب اسلحه بانوان سرباز چک شود تا در آن‌ها به جای فشنگ مدادهای آرایشی و رژ لب جاسازی نشده باشد.

۱۴-
ادامه خدمت بانوان باردار به عهده فرزند داخل رحم‌شان خواهد بود. 

۱۵-
در پایان پیشنهاد می‌شود بانوان علی‌رغم اجبار تا حد امکان به سربازی نروند و غائب شوند چرا که اضافه خدمت خوردن خیلی بهتر از ترشیده شدن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =