مدافع پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس گفت: مشکلات اساسی زیادی در فوتبال ما وجود دارد و بهتر است به جای محرومیت بازیکنان استقلال به حل این مشکلات بپردازند.

به گزارش تسنیم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکن جوان استقلال را به دلیل رفتار غیرورزشی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان یک ماه محروم کرد. نمونه این اتفاق چند سال پیش برای محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن پیشین پرسپولیس افتاد و تبعات زیادی هم داشت.
نصرتی درباره محرومیت دو بازیکن استقلال اظهار داشت: مسائل خیلی مهم‌تری در فوتبال ما وجود دارد که به آن بپردازند. این اتفاق در مقابل مشکلاتی که وجود دارد، هیچ است. برخی‌ها می‌خواهند افکار مردم را معطوف به چیزهای دیگر کنند. چرا به امکانات ورزشگاه‌ها و مشکلاتی که در بازی‌ها رخ می‌دهد، نمی‌پردازند؟ آیا ندیدند که در این هفته از بازی‌های لیگ، چه اتفاقاتی روی سکوها افتاد؟ چرا همه به محرومیت این دو بازیکن می‌پردازند؟
وی افزود: دوره ما شدت این اتفاق و بازتاب آن خیلی بیشتر بود و برای دو بازیکن جوان استقلال آنقدر موضوع بازتاب پیدا نکرد. نباید هم بازتاب پیدا کند، چون اصلا کار درستی نیست و مسائل دیگری وجود دارد که به آن بپردازند.
بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به جای اینکه به بازیکنان استقلال توصیه کنم، باید به کسانی توصیه کرد که با این کار با آبروی دیگران بازی می‌کنند. آنقدر مشکلات اساسی در ورزش داریم که باید آنها پرداخت. دوره‌ای که برای این اتفاق افتاد، خیلی اذیت شدیم، اما گذشته گذشته و دیگر نمی‌خواهم به آن بپردازم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =