مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت: در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴ نفر مصدوم شده و کودک ۱۰ ساله جان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  مرکز اوراژانس استان اصفهان،  غفور راستین با اشاره به جزئیات حوادث رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در یکی از این حوادث برخورد پژو و خودروی نیسان در محور مجلسی - بروجن منجر به مصدوم شدن ۹ نفر از سرنشینان این خودروها شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه که دو مرد، سه زن و چهار کودک بودند سه کد اورژانس اعزام شد و مصدومان این حادثه را پس از درمان سرپایی به بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه منتقل کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهانن از وقوع حادثه دیگری در محدود شهرضا و اعزام دو کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اشاره کرد و افزود: این حادثه ترافیکی روز گذشته ساعت ۱۹:۴۸ و بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور نصرآباد به سمت امامزاده علی اکبر اتفاق افتاد.

عابدی افزود: در این حاثه رانندگی یک پسر بچه ۱۰ ساله جان باخت و نیروهای امدادی پنچ مجروح این تصادف را برای تکمیل درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل کردند.

غفور راستین

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =