۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
بهره‌برداری از ۲۳ طرح درشهرستان کیار

ایرنا نوشت: مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ها، افزود: این تعداد طرح با اختصاص اعتباری افزون بر 78 میلیارد ریال بهره برداری شد.

ملک محمد قربانپورافزود: طرح هادی روستایی برای روستاهای سرتشنیز، جغدان و سلم، اجرای فاز دوم سیستم آبیاری بارانی باجگیران، پرورش بوقلمون، زیرسازی و آسفالت معابر 6 روستا، تکمیل بوستان روستایی و افتتاح ساختان دهیاری جغدان از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد: تامین آب روستاهای برنجگان، دوپلان و سلم، نصب تجهیزات شبکه های توزیع برق، نصب و تعویض کنتورهای چند زمانه، اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر و اجرای آسفالت معابر شهرک صنعتی تشنیز از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرستان کیار است.

قربانپور به کلنگ زنی 7 طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح شامل طرح های برق رسانی، زیرسازی معابر و ایجاد بوستان کودک، به 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای نظام و خدمات دولت تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: امید است بتوان با خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جهت کسب رضایتمندی آنها بیش از پیش گام برداشت.

گفتنی است ، شهرستان کیار با 56 هزار نفر جمعیت در30 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری و افتتاح می شود.

بهره برداری از 23 طرح درشهرستان کیار

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =