ایران نوشت: پسر مستی که به‌ تصور اینکه جوان همسایه برای خواهرش مزاحمت ایجاد کرده او را با ضربه چاقو به‌قتل رساند ه بود صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 این حادثه سال 95 در جریان یک درگیری خونین در یکی از کوچه‌های خیابان 17شهریور بین دو جوان اتفاق افتاد وپسر جوانی به نام پدرام -18ساله- با ضربه چاقو نقش برزمین شد وضارب صحنه جرم را ترک کرد.

پدرام لحظاتی بعد از انتقال به بیمارستان دراثرخونریزی شدید جان باخت وچند ساعت بعد سهراب - متهم به قتل - درخانه یکی از دوستانش توسط مأموران کلانتری دستگیر شد.

وی در همان لحظات نخستین بازجویی به جنایتش اعتراف کرد وسرانجام صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمود کیخا وبا حضور قاضی ملکی مستشار دادگاه تحت محاکمه قرار گرفت.  درآغاز جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند و سپس عامل جنایت پای میز محاکمه ایستاد ودر شرح ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: «چند وقتی بود متوجه شدم پدرام که باهم بچه محل بودیم مزاحم خواهرم شده است برای همین به سراغش رفتم و درحالی که مشروب استفاده کرده بودم با هم درگیر شدیم و با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم، نمی خواستم اورا بکشم فقط می‌خواستم گوشمالی‌اش بدهم تا دیگر دوروبر خواهرم نرود.

پس از پایان دفاعیات متهم، خواهر او درجایگاه ایستاد و گفت اصلاً هیچ مزاحمتی برای من اتفاق نیفتاده وبرادرم دچار توهم شده بود فکر می کرد جوان همسایه برایم مزاحمت ایجاد کرده است.

به زودی حکم این متهم صادر خواهد شد.
17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =