شهردار اردبیل از تدوام اجرای عملیات احداث آبروهای زیرزمینی در خیابان عالی قاپو با هدف هدایت آبهای سطحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از عملیات عمرانی در شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در مناطق بافت قدیمی شهر در سالهای گذشته شیب بندی مناسب انجام نشده و برای دفع روانآب در شهرسازی هیچ روش نوینی اجرایی نشده بود، شاهد آبگرفتگی در برخی معابر از جمله خیابان شیخ صفی بودیم که مشکلاتی را در تردد همشهریان ایجاد می‌کرد.

وی افزود: شهر اردبیل بعلت داشتن آب و هوا و شرایط جوی خاص خود از گذشته دچار این مشکل بوده و در حال حاضر اجرای پروژه‌های زیرساختی در اردبیل برای این منظور جز اولویت‌ها و ضرورت‌ها در شهر است.

شهردار اردبیل ادامه داد: در همین راستا عملیات احداث آبرو های زیر زمینی خیابان شیخ صفی بمنظور دفع آبهای سطحی حاصل از بارش های فصلی در حال انجام است و همچنان عملیات اجرایی این پروژه ادامه دارد.

لطف اللهیان در خصوص پروژه خیابان شیخ صفی گفت: این پروژه در مرحله اول جهت انجام عملیات زیرساختی با خاکبرداری جوب‌های مسیر رفت و برگشت انجام شد و اکنون مسیر بتن ریزی مسیر رفت اتمام یافته و مسیر برکشت نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد:بلافاصله بعد از این مرحله نیز بتن ریزی در پوش‌های این مسیر همزمان صورت می‌گیرد و در نهایت جوبهای دو طرف تکمیل خواهد شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: پرسنل شهرداری بصورت شبانه روزی در حال تکمیل این پروژه است و تا شروع دستجات عزاداری هیچ مشکلی برای تردد نخواهد بود.

تدام عملیات احداث آبروهای زیرزمینی

وی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی بیان کرد: با اجرای این طرح مشکل تجمیع آبهای سطحی حاصل از بارش باران در این خیابان حل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =