ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید و اصلاحات بین محذورین است محذور پیگیری مشکلات مردم و نگران تضعیف دولت هستیم.

«محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه  افزود: در وضعیت خیلی سختی قرار داریم هم باید مراقب باشیم شیطنت نکنند و هم نمی توانیم نسبت به مطالبات مردم بی توجه باشیم. 
وی افزود: علی رغم اینکه نگران استیضاح پشت سرهم نمایندگان هستم اما عملکردها قابل توجیه نیست، خود من (حتی) استیضاح آقای شریعتمداری (وزیر صنعت) را امضا کردم. ما داریم سرمایه اجتماعی اصلاح طلبی را هزینه این دولت می کنیم چون رئیس جمهوری به مطالبات و دیدگاه های ما اصلا توجهی ندارد. 
صادقی در خصوص پاسخ رئیس جمهوری به سوال های نمایندگان مجلس گفت: حضور عالی ترین مقام اجرایی برای پاسخگویی به نمایندگان مردم حرکتی رو به جلو و نمادی از دموکراسی در جمهوری اسلامی است. ما تجربه حضور رئیس جمهوری قبلی و پاسخ های همراه با کنایه و طنز وی را داریم، ولی حسن روحانی به مجلس آمد، مقابل نمایندگان ایستاد و پاسخ داد این خیلی ارزشمند است.
نماینده مردم تهران افزود: روحانی به عنوان یک سیاستمدار، اطلاعات و ملاحظاتش از ما بیشتر است و با راهبرد کاهش تنش و ایجاد فضای مسالمت آمیز به مجلس آمد. ارزیابی من این است رئیس جمهوری می توانست با این راهبرد از عملکرد دولت دفاع کند.
صادقی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهوری در جمع نمایندگان محافظه کارانه، ضعیف و امید بخش نبود، افزود: روحانی می توانست تصویری کلان از مسائل ارائه دهد و سهم دولت را در شکل گیری مشکلات بپذیرید و سپس برنامه ای برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهد که این کار را نکرد. 
وی ادامه داد: آقای روحانی با کنار گذاشتن دفترچه ای که وزرا آماده کرده بودند سعی کرد با بیان خطابی با نمایندگان صحبت کند. این در حالی است برخی نمایندگان که در گذشته در مجلس آتش به پا می کردند، هدایت شده، در آرامش و متانت مسائل را بیان کردند. 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    0 0
    اوضاع فعلی اقتصاد نتیجه اعتماد به اصلاح طلبان