گذر توسعه از مسیر شهرک‌های صنعتی خوزستان/ ۲۲ پروژه عمرانی آماده افتتاح

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری 22 پروژه عمرانی آماده افتتاح و 12 پروژه جدید آماده کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی هستند.

«اخلاق محمدیان» در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه دستاوردهای شرکت های صنعتی خوزستان در پنج ماهه نخست امسال رشد قابل قبولی در مقایسه با مدت مشابه سال 96 داشته است، اظهار کرد: عملکرد شرکت در مسیر خدمت و توسعه اقتصادی است. تا به امروز رشد دو برابری در انعقاد قراردادهای واگذاری، رشد 9 برابری در سرمایه گذاری های جدید و رشد 3 برابری در میزان اشتغال مولد داشته ایم.

محمدیان همچنین افزود: 22 پروژه عمرانی آماده افتتاح، 12 پروژه جدید آماده کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی و بهره برداری از 14 واحد تولید در هفته دولت گوشه ای ازعملکرد این شرکت بوده است.

وی اشتغال و رشد اقتصادی را هدفی مقدس دانست و تاکید کرد: جز با حمایت همه دستگاه ها و هدایت هوشمندانه منابع و اعتقاد و عشق به مردم بدست نخواهد آمد و ما دست اندارکاران این حوزه مهم و در پیشاپیش همه صنعتگران پرتلاش به همه آنچه تقدیم حضورتان کرده و خشنودی و رضایت شما را عین لطف الهی می دانیم.

محمدیان بیان کرد: دستان ما در دستان صنعتگران، سرمایه گذاران و کارآفرینانی است که در گروی رشد و تعالی ایران عزیزمان دارند و با قامتی ایستاده در راستای رفاه عمومی اشتغال و سربلندی همه ارکان اجرایی علمی و اقتصادی کشور می کوشند تا فردایی بهتر آفریده شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پایان تصریح کرد: بی تردید کار و تلاش، رسالت و آزمونی برای محک اراده ما در برخورد با نیازها و مطالبات جامعه و مردم شریف کشور است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =