۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قرار است یک مجموعه جدید تلویزیونی درباره فعالیت‌های رئیس‌جمهور روسیه در شبکه ملی این کشور به صورت هفتگی پخش شود.

 به نقل از ساندی مورنینگ هرالد، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، از این به بعد می‌تواند یک حرفه جدید را به رزومه خود اضافه کند و آن حرفه ستاره یک برنامه‌ تلویزیونی واقع‌نما است.

عصر یکشنبه یک مجموعه جدید در شبکه ملی روسیه پخش شد که بر فعالیت‌های هفتگی پوتین تمرکز داشت.این برنامه یک ساعته «مسکو. کرملین. پوتین» نام دارد. با اینکه چهره پوتین هر روز از تلویزیون پخش می‌شود، برنامه‌ای از این نوع برای او یک قلمرو ناشناخته است.

کوهنوردی پوتین در سیبری

پوتین در برنامه روز یکشنبه با نوجوانان با استعداد درباره عملکرد داخلی دیپلماسی حرف زد و شرکت او در خاکسپاری «جوزف کوبزون» خواننده محبوب روس، که هفته گذشته در ۳۰ سالگی درگذشت، نشان داده شد.

همچنین سفر پوتین به سیبری که تاکنون کسی فیلمی از آن مشاهده نکرده بود در این برنامه نمایش داده شد. در این برنامه، پوتین و گروه همراهش از کوه بالا می‌روند، او توت وحشی می‌چیند و در جیبش می‌گذارد.

کوهنوردی پوتین در سیبری

در این برنامه تلویزیونی، رئیس‌جمهور روسیه همچنین به تماشای حیات وحش می‌رود و زیر لب تکرار می‌کند «آن‌ها از ما نمی‌ترسند».

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین، خطاب به بینندگان این برنامه و در واکنش به ترس آن‌ها از آسیب دیدن پوتین در حیات وحش گفت: «فکر می‌کنید این خرس یک احمق است؟ اگر او پوتین را ببیند مطمئناً مراقب رفتارش خواهد بود».

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =