در حرکتی خیرخواهانه و در جشن عاطفه‌ها، استاندار آذربایجان غربی از محل فروش سوخت مرزنشینان استان، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموز مرزنشین اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی شهریاری ظهر چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه‌ها، از کمک ۵ میلیارد ریالی استانداری آذربایجان‌غربی به دانش آموزان مرزنشین استان خبر داد و گفت: این مبلغ از محل فروش سوخت مرزنشینان تامین و برای کمک به تحصیل کودکان ساکنان مرزنشین و بویژه کودکان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در اختیار این نهاد قرار می گیرد.

جشن عاطفه ها

عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی نیز در گزارشی به استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه ها در استان را به عهده خواهند داشت.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =