عزت‌الله ضرغامی، رییس اسبق سازمان صداوسیما، خاطره‌ای را از واکنش رهبر معظم انقلاب به روبوسی عباس کیارستمی با بازیگر زن فرانسوی در جشنواره کن تعریف کرد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت‌الله ضرغامی در ویدئویی، خاطره‌ای از دیدار خود با رهبری را تعریف کرد که در آن صحبت از روبوسی عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای ایران با کاترین دنوو نیز به میان آمده است. ضرغامی با اشاره به انتقادهای مطرح شده در آن جلسه از رفتار کیارستمی در مقابل بازیگر زن فرانسوی در جشنواره کن گفت: «آقا در جواب فرمودند، حالا آن‌جا روبوسی کرده است، چرا شما این‌قدر ناراحت هستید؟ شما بچه حزب‌اللهی‌ها اصلا سمت بعضی از این محافل نمی‌روید اما اگر فردی سمت این محافل برود، این مسایل را نیز دارد.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    34 2
    عمو ضرغامی خیالاتی در سر دارد اگر گفتین؟ مطمئنم میخاد کاندید بشه واسه ریاست جمهوری جدیدا خیلی خیلی اسمشو زیاد میشنویم تیریپ روشنفکر میاد اونم با سابقه درخشانی که تو تی وی کلا سانسورستان ایران داشت
  • بی نام EE ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    5 1
    عالی
  • بی نام EU ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    45 5
    دست دادن و روبوسی در معاشرت با افراد معنی جنسی نداره ...
  • ی. الف DE ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    3 0
    دست اندرکاران محترم سایت خبر آنلاین. فیلم آقای ضرغامی سینک نیست. لطفا به هنگام تبدیل کردن به فریم های هر دو دستگاه کامپیوتر و یا هر وسیله دیگری که تبدیل میکنید باید با هم برابر باشند. یعنی اگر ۲۵ فریم است. تمامی دستگاهها باید روی ۲۵ بریم تنظیم گردد. یا اینکه ۲۴ فریم است به همین ترتیب. لیپ سینگ نداشتن گفته های آقای ضرغامی و یا هر فیلم دیگر را باید دقت و این اشکال را تصحیح نمایید. سپاس و خسته نباشید.