کارلوس کی‌روش گفت: نتیجه در دیدار با ازبکستان برای ما مهم نبود. فکر می‌کنم اولین گام ما برای آمادگی حضور در جام ملت‌های آسیا رضایت بخش بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از بازی با ازبكستان گفت: بازی بسیار خوبی بود. به هر دو تیم برای ارائه یک بازی خوب تبریک می گویم. تیم من بازی خوب و منظمی در هر دو نیمه ارائه داد. نتیجه در این دیدار برای ما مهم نبود، با این حال فکر می‌کنم اولین گام ما برای آمادگی حضور در جام ملت‌های آسیا خوب و رضایت بخش بود.
وی اضافه کرد: سرنوشت جام ملت‌های آسیا بسیار پیچیده است و تیم‌های خوب زیادی در آسیا هستند که می‌خواهند قهرمان شوند. قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کار سختی است.
او با اشاره به شرایطش در تیم ملی ایران گفت : وضعیت من این است که هنوز قراردادی با تیم ملی ایران امضا نکردم و فعلا در مرحله ای هستم که باید منتظر باشم.
کی‌روش با دفاع از عملکرد هکتور کوپر سرمربی ازبکستان گفت: کوپر به تازگی به تیم ملی ازبکستان اضافه شده است و شما باید به این مربی اعتماد کنید چون با حضور کوپر پیشرفت خواهید کرد.
سرمربی پرتغالی با اشاره به تاکتیک تیم ملی گفت: قبل از جام‌جهانی تاکتیک ما متفاوت بود و اکنون برای حضور در جام ملت‌های آسیا باید تاکتیک متفاوت داشته باشیم. به همین خاطر ما تلاش کردیم تا به بازیکنان جوان فرصت بیشتری برای حضور در تیم ملی بدهیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    11 2
    اینجاست که ریئس فدراسیون باید یکم انضباط نشون بده آقای رئیس خودتون جای این بنده خدا بذارین بلا تکلیفی بد حسی داره
  • سروش A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    1 0
    کیروش تو این مصاحبه گفت که سردار جز سه بازیکن برتر اسیاست. ولی خبرانلاین در ادامه موج تخریب سردار که به راه انداخته بود اینو چاپ نکرد. شاید هم روش نشده