امیرحسین فتحی و دوستانش در 24 ساعت گذشته تصمیمی گرفتند که فقط برای خاموش کردن یک پیشکسوت منتقد بود اما می تواند آنها را وارد چالشی جدید کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنچه در استقلال پیش از سفر به قطر رخ داد می تواند تبعاتی بی پایان در ماه های آینده برای این تیم داشته باشد.

امیرحسین فتحی و دوستانش در جایگاه مدیریتی اقدام به معرفی گروه جدید کمیته فنی باشگاه کرده اند . قبل از هر چیز پرسش درباره زمان این انتخاب است. تیم درحالی که در لیگ خیلی خوب نبوده و بازی رفت آسیایی را هم باخته است ، آن هم بد باخته است در یک بازی مهم و آن هم در ورزشگاه آزادی .

جمعی از پیشکسوتان که کمتر انتقاد می کردند اما خیلی هم در دایره آدم های مهم برای رسانه ها نیستند ، جمع شده اند و از فتحی حکم حضور در کمیته فنی استقلال را گرفته اند. پرویز مظلومی چهره شاخص این جمع است. کسی که همین حالا هم هنوز خود را در قواره سرمربیگری استقلال می داند.

مجید رضایی که می گویند دکتر است و مدارج عالی مربیگری را طی کرده اما در 20 سال گذشته واقعا چقدر در قواره یک استقلالی مطرح بوده است؟ مجید نامجو که هر چقدر از استقلال بگوید هم همان رفتنش به پرسپولیس و ول کردن تیم ، در کارنامه اش باعث می شود هیچ وقت او را استقلالی اصیل نشناسند. بهتاش فریبا هم که همان امتداد پرویز مظلومی است و نتایج شان در کنار هم ، مشخص!

می ماند یک امید روانخواه از نسل جوان که او هم بیشتر از نظر منتقدان یک کارشناس تصویری در تلویزیون است. این جمع نامتقارن قرار است بر عملکرد شفر نظارت کنند. بار قبل که شفر آمد و استقلال کمیته فنی داشت ، سر اینکه کدام شان دستیارش شود ، بلوایی به پا شد.

فتحی همه این احکام را در کنار مشاور ارشد خود به نام علی جباری عزیز ، برای این صادر کرده که مثلا اگر حسن روشن انتقاد کرد ، باشند افرادی که به نام خودش و در دفاع از او حرف می زنند.

فارغ از اینکه خود این افراد هم بعد مدتی به حسن روشن های جدید بدل می شوند. آنها از حالا این حق را برای خود قائلند که بتوانند درباره استقلال اظهار نظر کنند و این یعنی بردن استقلال وسط میدان مین.

این کاری است که امیرحسین فتحی با دستان خودش انجامش داده است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =