صعود پارس‌جم و صنعت‌نفت آبادان به دور یک هشتم جام‌حذفی / میزبان و میهمان در پنالتی‌ها رستگار شدند

ادامه رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی فوتبال کشور با صعود دو تیم پارس‌جم و صنعت‌نفت آبادان به دور بعد و حذف پیکان و تراکتورسازی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده امروز برگزار شد که در اولین بازی تیم پیکان با شکست مقابل پارس جنوبی جم از دور رقابت ها کنار رفت. این دیدار با تساوی در 120 دقیقه همراه بود اما در نهایت تیم مجید جلالی که میزبان حریف نیز بود در ضربات پنالتی با نتیجه 6-5 شکست خورد تا یکی از لیگ برتری های حذف شده در همین دور ابتدایی باشد.

در دیگر بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی یکی از جذاب ترین دیدارهای این مرحله را برگزار کردند. این دیدار در 90 دقیقه شش گل داشت. ابتدا تیم تبریزی از میزبان خودش 3-1 پیش افتاد اما صنعت نفت با گل های دقایق پایانی بالوتلی و کرار جاسم بازی را به تساوی کشاند. نکته قابل توجه این بازی اخراج مسعود شجاعی از تراکتورسازی در دقیقه 98 بازی بود. در ادامه همین نتیجه 3-3 در وقت های اضافه پابرجا بود تا اینکه آبادانی ها در ضربات پنالتی 4-3 حریف را شکست دادند و تراکتور را از دور رقابت ها حذف کردند

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =