سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل السد حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در آستانه بازی حساس تیمش مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد.

شفر در ابتدا گفت: قبل از اینکه صحبتم را شروع کنم، می‌خواهم از مجموعه‌ای که در اختیار ما قرار گرفت، از جمله هتل، ورزشگاه و سایر موارد در اینجا تشکر کنم. رویای من کسب بهترین نتایج برای استقلال بود. ما باید بجنگیم و براى هواداران میلیونى استقلال خواهیم جنگید. همه تیم با تمام وجود خواهند جنگید. باید به شانس‌مان ایمان داشته باشیم. 

شفر ادامه داد: نام بازیکن مهم نیست، تمام بازیکنان باید با قلب خود بازى کنند. یکى براى همه و همه براى یکی. السد تیم خوبى است ولى ما هم تیم خوبى داریم و باید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم. ذهنیت من این است که هرگز نباید پا پس بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌توانم بگویم در بازی قبل و در نیمه دوم اشتباهات زیادی مقابل السد داشتیم. همه می‌دانند السد تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. در سه ماه گذشته تیمش بهتر از قبل هم شده است. گابی و یک بازیکن کره‌ای را جذب کرده ولی ما چند بازیکن اصلی و رهبر تیم‌مان را از دست داده‌ایم. یکی از آنها اینجاست، داریوش شجاعیان. یکی دیگر در ترکیه، دیگری در عجمان و یکی دیگر در قطر است ولی ما باید بجنگیم. میلیون‌ها هوادار در ایران داریم که می‌خواهند جنگیدن ما و عملکرد خوب ما را ببینند. در فوتبال همه چیز ممکن است. این اولین باری نیست که من در دوره کاریم در چنین وضعیتی قرار می‌گیرم. ما می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم اما زمانی که همه برای تیم‌مان بجنگند.

او ادامه داد: باید ببینیم نتیجه چه می‌شود ولی همه بازیکنان ما باید با صد درصد توان‌شان بجنگند. قبل از اینکه به اینجا بیاییم، می‌خواستیم تصمیم بگیریم یک بازیکن را با خودمان بیاوریم و الان روزبه چشمی اینجاست. بازیکنی که در زمین بسیار قدرتمند است و هم قدرت و انرژی مثبت زیادی برای تیم دارد و حضورش در اینجا هم به همین دلیل است. قطعا فردا هم یکی از بازیکنان قدرتمند ماست.

شفر در پایان گفت: یکی از بازیکنان ما در بازی فردا یعنی فرشید باقری محروم است. در بازی قبلی علی کریمی مصدوم بود ولی فردا آماده است تا برای ما به میدان برود. باید ببینیم در تمرین امروز و تا فردا، قبل از بازی چه شرایطی داریم. ما نیمکت خیلی خوب و با روحیه‌ای داریم که می‌تواند برای بازی فردا به ما کمک کنند. باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم. در تفکر و فلسفه من تسلیم شدن معنا ندارد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =