۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

میزان نوشت: رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو که یکی از آن‌ها برای فرار از دست پلیس زیرخودرویی پنهان شده بود، خبر داد.

عظیم شبی پور، در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: چندی پیش ماموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در حال گشت‌زنی در محله بلوار فردوس بودند که به سرنشینان یک خودروی سواری سفید رنگ مشکوک و برای بررسی به آن‌ها نزدیک شدند.

وی افزود: در همین زمان یکی از سرنشینان خودرو با پای پیاده از محل گریخت و با توجه به این که سرنشین دیگر خودرو اقدام به درگیری با ماموران گشت انتظامی کرده بود، فرد متواری این فرصت را یافت که با استفاده از تاریکی شب از محل دور شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش ماموران فردی که سعی در درگیری داشت، دستگیر و با هماهنگی‌های انجام شده ماموران گشت‌های انتظامی مستقر در محل برای دستگیری فرد متواری به بررسی و جستجوی محدوده استحفاظی پرداختند. این اقدامات نتیجه داد و دقایقی بعد فرد متواری زیر یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان مشاهده و دستگیر شد.

سرهنگ شبی پور، اظهار داشت: هر ۲ مظنون به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که در حال سرقت خودروی سواری سفید رنگ بودند که ماموران گشت متوجه شده و آن‌ها را دستگیر کرده اند.

گفتنی است، در بازجویی‌های فنی هر ۲ متهم به جرایمی دیگر نظیر سرقت لوازم داخلی خودرو نیز اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

42237

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =