سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعاهای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قاسمی گفت: این یک شو و نمايش جديد از سوی مقامات رژيم غاصب اسراييل است که اگر چه ارزش پرداختن ندارد؛ آنرا شديدا تكذيب و رد می كنيم.

ایران به شوی مضحک نتانیاهو واکنش نشان داد

قاسمی افزود: بعد از شكست تمامی برنامه ريزی های اين رژيم و ايالات متحده آمريكا برای تخريب چهره ايران در اجلاس اخير مجمع عمومی و مديريت شوی آمريكايی در شورای امنيت كه به شكست كامل ايالات متحده و حاكمان متوهم آن منجر و به رسوايی آنان انجامید و به جلسه ای برای محکومیت بدعهدی آمریکا مبدل شد، اين انتظار می رفت كه در پی اين رسوايی بين المللی و آشفتگی ذهنی رژيم اسراييل و مقامات كينه توز آمریکا كه عده ای از آنان فرمان برداران برخی از گروه های افراطی و تروريستی بوده و هستند و همواره چون شیاطین دنيايی جهنمی را آرزو مي كنند و با صلح ، امنيت و ثبات در هر نقطه از جهان سر ستيز دارند، به سناريو سازی و دروغ پردازی های جديد و غير قابل باور روی آورند و تا حدی در جهت باز گرداندن آبروی رفته و رسوايی بزرگ شان تلاشی مذبوحانه داشته باشند.

قاسمی تاکید کرد: تنها مرجع رسيدگی به مسايل هسته ای آژانس بين المللی انرژی اتمی است كه نظارت دايم و راستی آزمایی خود را دنبال و تاكنون با ۱۲ گزارش، تعهد ايران را به همه آنچه در برجام مسئوليت آن را پذيرفته بود مورد تاييد قرار داده که مورد تاکید و تاييد جامعه جهانی و تمام مراجع ذیربط و ديگر اعضای برجام است.

قاسمی در پایان یادآور شد: رژيم اشغالگر بايد بداند در عصر جديد، جهانيان - همانگونه كه ايشان هم ملاحظه كردند- به اين نوع سخنان دروغ، نسنجيده و بی محتوا و شوهای دروغين تنها با صدای بلند خواهند خنديد.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی CA ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    0 0
    به نقل از بی بی سی هم میخوانیم: به گفته این مقام آمریکایی، این تاسیسات یک انباری برای بایگانی اسناد برنامه اتمی ایران است. یک مقام امنیتی دیگر آمریکا هم سخنان آقای نتانیاهو را "قدری گمراه کننده" دانسته است. خبرگزاری رویترز به نقل از این مقام که نامش را فاش نکرده نوشت: "مدتیست از وجود این تاسیسات باخبر هستیم. این مرکز پر از کشوهای بایگانی و کاغذ است و لوله های آلومینیومی مورد استفاده در سانترفیوژ در آن نگهداری نمی شود." ...آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دفعات گفته است که به مناطق مورد نظر برای بازرسی در ایران دسترسی داشته و ایران به تعهدات بین‌المللی خود در زمینه انرژی هسته‌ای عمل کرده
  • رضا A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    2 2
    جالبه همه جا امریکا شکست میخوره تو تمام نشست ها به قول دوستان رسوا میشه اما نتیجه عملی آن چیز دیگریست دلار امروز مرز ۲۰ هم رد کرد