باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک مقام وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با سی‌ان‌ان اذعان کرد موشک‌هایی که سپاه پاسداران بامداد امروز به مقر تروریست‌ها در شرق فرات در سوریه شلیک کرد، در ۳ مایلی نیرو‌های آمریکایی فرود آمده‌اند.

 یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اذعان کرد موشک‌هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (دوشنبه) به مقر تروریست‌ها در شرق فرات در سوریه شلیک کرد، در 3 مایلی نیروهای آمریکایی فرود آمده‌اند.

سی‌ان‌ان به نقل از رسانه‌های ایران، شمار موشک های بالستیک شلیک شده به منطقه بوکمال در سوریه را 6 فروند اعلام کرد.

این مقام پنتاگون در ادامه مدعی شد تصاویر ماهواره ای آمریکا چند روز پیش، تحرکات موشک‌اندازهای متحرک و استقرار آن‌ها در مناطقی از ایران که امروز حمله موشکی سپاه از آنجا صورت گرفت، را نشان داده بودند.

حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از شلیک چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین به مواضع سرکردگان تروریست خبر داد که مسئول حمله تروریستی اهواز بودند. روابط عمومی سپاه همچنین اعلام کرد طبق اطلاعات دریافتی، شماری از تروریست‌ها در این حمله کشته و زخمی شده‌اند.

سرلشکر پاسدار «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، عصر امروز، با اشاره به عملیات سنگین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در شرق فرات، تصریح کرده بود: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکاست و این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    48 30
    به کوری چشم دشمنان .
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    40 41
    امریکا حامی داعش در منطقه و جنایت اخیر در اهواز است و جا داشت این موشک ها بر سر این تروریستهای یونیفورم پوش فرود می امد.
  • فدایی ایران و اسلام ناب محمدی ص RU ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    5 2
    درود بر دلاور مردان غیور ایران ، مرگ بر امریکا و ایادی نوکر صفت شان