۰ نفر
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

به نظر می‌رسد جدایی بازیکن سابق پرسپولیس از ذوب‌آهن قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن مسلمان که فصل قبل نتوانست رضایت برانکو را جلب کند و در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به ذوب‌آهن پیوست در این تیم هم نتوانست بدون حاشیه بماند و حالا در آستانه جدایی از تیم اصفهانی قرار دارد. 

امید نمازی، سرمربی ذوبی‌ها به دلیل نارضایتی از عملکرد فنی محسن مسلمان در طول بازی‌ها و انجام ندادن کارهایی مثل مشارکت در دفاع، عدم اضافه شدن به حمله و ... تصمیم گرفت او را برابر صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین کند ولی این بازیکن قبل از این مسابقه اردوی ذوبی‌ها را ترک کرد و از اصفهان راهی تهران شد.

مسائل به وجود آمده بین باشگاه ذوب‌آهن و مسلمان طی روزهای اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده بود تا جایی که سعید آذری، مدیر عامل این باشگاه و امید نمازی در انتقاد به این هافبک مصاحبه‌هایی انجام دادند و حتی در اخباری عنوان شد مسلمان به پایان کار با ذوب رسیده. عصر روز گذشته اما محسن مسلمان در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کرد و پس از آن با دیگر بازیکنان این تیم تمرین کرد و به نظر می رسید مشکلات بین طرفین حل شده باشد. 

حالا اما محسن مسلمان تمام پست های اینستاگرامش را پاک کرده و تصاویری از قهرمانی پرسپولیس منتشر کرده است تا گمانه‌زنی ها برای اخراجش از تیم اصفهانی را قوت ببخشد.

صفحه اینستاگرام محسن مسلمان

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =