رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به دنبال بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده پس از دریافت گزارش‌های مردمی مقادیر زیادی مواد غذایی احتکارشده به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سیدحامد عاملی اظهار کرد: به دنبال بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده پس از دریافت گزارش‌های مردمی مقادیر زیادی مواد غذایی احتکارشده به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در استان اردبیل کشف و ضبط شد و متخلفان در این حوزه شناسایی و به مراجع مربوطه معرفی شدند.

وی افزود: به دنبال این خبر مبنی بر اینکه مقادیر قابل توجهی مواد غذایی در انباری در دو نقطه از اردبیل احتکار شده بازرسان این سازمان به همراه نیروهای انتظامی اماکن و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شده و در برسی‌ها صحت این خبر محرز شده و از این انبار ۴۰۰ حلب ۱۷ کیلویی روغن جامد و ۱۲ هزار و ۶۰۰ عدد رب گوجه ۸۰۰ گرمی کشف و ضبط شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه این میزان مواد غذایی بدون ثبت و اطلاع به سازمان صنعت، معدن و تجارت احتکار شده بود، تصریح کرد: با هر گونه اقدامی در این حوزه در راستای جلوگیری از نابسامانی‌ها در سطح بازار و نظام اقتصادی در سطح استان برخوردهای لازم و قانونی انجام می‌شود.

عاملی با قدردانی از همکاری خوب مردم اردبیل در ارائه گزارش‌ به سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: براساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی این سازمان برخورد قانونی و قاطعانه‌ای با افرادی که دست به احتکار کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز جامعه می‌زنند، خواهد داشت.

مواد غذایی احتکار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه همکاری و مشارکت هر چه بیشتری داشته و در صورت مشاهده رفتارهایی مبنی بر احتکار و هر تخلف دیگر در سطح بازار این موارد را گزارش کنند تا رسیدگی‌های لازم و به‌ موقع به این موارد انجام شده و از مشکلات بعدی کاسته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    0 0
    جه بدست ملت میرسد هیچ فقط شعار