تغییر حیرت‌انگیز بازیگر سرشناس با گریم حرفه‌ای و اضافه وزن/ سورپرایز جدید شوالیه تاریکی/ عکس

تصاویر کریستین بیل در فیلم جدیدش منتشر شد و البته باز هم هواداران این بازیگر را غافلگیر کرد. او بار دیگر برای ایفای یک نقش ظاهرش را تغییری اساسی داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کریستین بیل از آن دست بازیگرانی است که برای باورپذیر شدن نقشی که بازی می‌کند حاضر است، ظاهر و اندامش را تا آنجا که امکان دارد تغییر دهد.

او در «ماشینیست» وزنش را تا حدی کم کرد که منتقدان را به تحسین واداشت و در نقطه مقابل در «اخاذی آمریکایی»‌ با اضافه‌ وزن در قالبی دیگر فرو رفت.

بیل که بازی در سه گانه به یادماندنی «شوالیه تاریکی» اثر کریستوفر نولان را در کارنامه دارد این بار در فیلم «معاون» (Vice) در نقش یک شخصیت معاصر سیاسی آمریکا یعنی دیک چنی بازی می‌کند و برای بازی در این نقش دوباره ظاهرش را تا حد زیادی تغییر داده است.

«معاون» به کارگردانی آدام مک‌کی داستان دیک چنی را روایت می‌کند که یکی از مشهورترین معاون اول‌های رییس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکا است.

کریستین بیل در نقش دیک چنی

در این فیلم سیاسی تاریخی کریستین بیل، در کنار ایمی آدامز در نقش لین چنی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد و سم راکول در نقش جرج دبلیو بوش جلوی دوربین رفته است.

«معاون» از ۲۵ دسامبر روی پرده سینما می‌رود و بر اساس پیش‌بینی‌ها یکی از مدعیان اسکار خواهد بود.

منبع:‌ ایندی‌وایر

241241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    19 1
    با این نقش و با این گریم سنگین شانس اول اسکار امساله.
  • میم A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    3 0
    اینکه میگن انگیزه مهمه همینه ها.ما میخوایم ۴کیلو کم کنیم گریپاژ میزنیم ولی کریستین بیل چون میدون قراره کلی آدم رو پرده ببیننش و حیرت زده شون کنه تا الان بارها کاهش و افزایش های وحشتناکی در وزنش داشته.البته اهمیت دادن به حرفه‌ش هم قابل ذکره