فوتبال اروپا شنبه شب داغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال اروپا شنبه شب شاهد بازی هایی جذاب و حساس و دیدنی بود و تیم های بزرگ این قاره نتایج جالبی را در مقابل حریفانشان به دست آوردند.

منچستریونایتد در شبی که گفته می شد خوزه مورینیو آخرین حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ را تجربه می کند، با رقم زدن بازگشتی فوق العاده موفق شد در خانه از سد نیوکاسل عبور کند. منچستر در حالی که تا 20 دقیقه پایانی با دو گل از حریفش عقب بود، موفق شد با گل های ماتا،مارسیال و الکسیس سانچز نیوکاسل را شکست دهد تا مورینیو و تیمش بتوانند از زیر فشار انتقادات فرار کنند.

در لالیگا اما رئال مادرید همچنان روی دور ناکامی قرار دارد. شاگردان لوپتگی در شبی که می توانستند با کسب حتی یک مساوی مقابل آلاوز به صدر جدول صعود کنند، در مقابل این حریف کم و نام نشان در دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دیدند تا برای چهارمین بازی پیاپی از نتوانند طعم پیروزی و حتی گل زدن به حریف را بچشند.

بایرن مونیخ هم دیگر شکست خورده بزرگ شنبه شب بود. شاگردان نیکو کواچ در ادامه نتایج ضعیف خود در بوندس لیگا، این بار در خانه و در مقابل تیم مونشن گلادباخ با نتیجه 3-0 تن به شکست دادند تا در کورس صدرنشینی از دورتمند آماده جا بمانند.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =