ایلنا نوشت: نماینده عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی به سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه مبنی بر عدم دادن تضمین برای عضویت در CFT واکنش نشان داد.

جواد کریمی قدوسی در رشته توییتی با اشاره به سخنان روز گذشته محمدجواد ظریف نوشت: رمز کلام آقای ‎ظریف که در مجلس فرمودند «نه من و نه آقای رئیس‌‌‌جمهور تضمین نمی‌کنیم، که با پیوستن به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم مشکلات کشور برطرف شود»، در این است که بر اساس خطی مشی ایشان و رئیس‌جمهور، بعد از پذیرش همه این قراردادها و حل نشدن مجدد مشکلات اگر بازهم از ایشان بپرسید آقای وزیر، این ملت بعداز برجام و ‎FATF دیگر چه اقدامی باید انجام دهند تا مشکلات برطرف شود؟! قطعا پاسخ می‌دهند دست برداشتن از موشک و عدم حمایت ازجریان ‎مقاومت. 

 

 

 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بينام ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    62 6
    اين لايحه اگر در دوره احمدي نژاد تصويب ميشد شما هم اينقدر عصباني بوديد من كه فكر نميكنم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    45 6
    چرا آدرس غلط میدی برادر،چرا خلط موضوع می کنی، آقای ظریف همواره و در همه محافل ،چه داخلی و چه بین المللی از حق ایران در برخورداری از قدرت دفاعی با پشتوانه توان موشکی پیش رفته دفاع و پافشاری کرده اند. هر موضوعی بصورت جداگانه مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته و رای و نظر نهایی در مورد آن ابراز می شود ، ولی جنابعالی یا از روی ندانم به کاری و یا از روی تظاهر به ندانم بکاری ،کلیه مواردی را که از نظر محتوایی بی ربط هستند ، در یک سبد و در کنار هم قرار داده و برای همه آنها یک نظر واحد ، ارایه می دهید که البته این نظر در نهایت بی ربط خواهد بود.دست از ....
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    52 5
    برداشتهای متوهمانه کریمی قدوسی تمومی نداره . خدا به راه راست هدایتت کنه . اگه دست برداشتی یعنی مورد لطف خدا قرار گرفتی اگر نه که باید به حال خودت گریه کنی چون معلوم میشه گناهانت تهمتهای ناروا قابل توبه و بخشش نیستند .
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    46 4
    وای بر کسی که به ناحق و ناروا تهمت میزند .
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    45 7
    اگه به آخرت و قیامت ایمان داری پس این تهمتها چیه ؟ اگه ایمان نداری پس رفتارت همش تظاهر و مردم فریبیه .
  • بي نام ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    21 4
    به هردري ميزني به در بسته ميخوري بيا راه راست را انتخاب كن ...