محمد مهاجری در باره مشی و روش تند مخالفان مصوبه اخیر مجلس (منع حمایت مالی از تروریسم) به روزنامه آرمان گفت: یک جریان از تصویب CFT و لوایح دیگر مربوط به FATF عصبانی است. حق بدهید که برای تخلیه روانی خودشان چندتا فحش هم بدهند. اگر این حرف‌ها را هم نزنند ممکن است از ناراحتی و غصه بترکند.

وی در پاسخ به این که آقای قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس، تصویب CFT را ننگین خطاب کرده است گفت: یقین دارم که ایشان از CFT اطلاع کاملی ندارد. من حاضرم به ایشان اثبات کنم؛ در هر کجا که شما بخواهید، اثبات می‌کنم. باید به آنها حق داد عصبانی ‌شوند.

cft

وی افزود: اینکه هر مصوبه مجلس مخالف نظر و سلیقه شما بود به موافقان آن بگویید خائن که نمی‌شود. فرض کنیم شورای نگهبان CFTرا تصویب کند؛ حتما می‌خواهند بازهم داد بزنند.

مهاجری گفت: در جامعه ما هم این امر پذیرفته شده ‌است که افرادی که تندرو هستند یا مدام عصبانی می‌شوند را جدی نگیرند. در محله و فامیل و اطرافیان هم این نمونه‌ها وجود دارد. اصلا کسی این افراد را جدی نمی‌گیرد. ناراحت شدند و حرفی زده‌اند، شما هم اینها را جدی نگیرید. این افراد حتی در جناح اصولگرا و سپهر سیاسی کشور هم جدی گرفته نمی‌شوند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =