استیلی و ساکت همین فردا به پک بروند و دفتر امیدها را تحویل بگیرند تا مشخص شود چه کسی راست می‌گوید و چه کسی....

عرفان حاج‌بابایی: چیزی شبیه به سرگیجه است، کارلوس کی‌روش در کمپ تیم‌ملی می‌گوید هیچ مشکلی نیست، چند طعنه ریز به انتقادهای استیلی و همکارانش می زند و می گوید آنها بیایند پک.

مدیا آفیسر تیم ملی در جمع خبرنگاران می گوید که فدراسیونی ها مصاحبه ای با حمید استیلی داشتند و ان‌شالله همه مشکل اختلاف تیم ملی با امیدها حل می شود.

حرف های استیلی
استیلی در مصاحبه اش تقریبا کمی غر زده اما توهینی نکرده. رئیس فدراسیون ساعاتی طولانی در کمپ تیم های ملی است و با کی‌روش هم خیلی حرف زده و فکر می کند شرایط ایده آل است اما یکباره درحالی که او هنوز کارش در ساختمان آکادمی تمام نشده، پاسخی از همان کانال فدراسیون به استیلی منتشر می شود. 

پاسخی که خیلی محترمانه نیست. طعنه خرس های میانمار به استیلی و یادآوری بازی های آسیایی آن هم نه از زبان سرمربی که از زبان میک مک درموت، یکی از ده مربی کادر تیم های ملی مطرح می شود شوکه کننده است.

نقش کلیدی کانال رسمی فدراسیون!
باز این نکته باید مورد توجه باشد که این خبر هم دقیقا در کانال فدراسیون منتشر شده است.

دعوایی که تقریبا سر هیچ است. تیم ملی امید دارد بیرون از کمپ تیم های ملی تمرین می کند. تیمی که فدراسیون فوتبال مدیریتش را برون سپاری کرده، درحالی که زمینی هم در مجموعه کمپ نیست تا رویش تمرین کند به زمین کارگران می رود برای تمرین.

زمین مجموعه پژوهشگاه نفت نه برای فدراسیون که برای تشکیلاتی دیگر است و مخصوص ورزش حرفه ای هم نیست اما کیفیتش بهتر از کل دارایی های تمرینی فدراسیون است.

زمین شماره ۲هم که اقلا دوماهی دیگر برای زمین شدن زمان نیاز دارد ولی پک جایی عمومی است برای تیم های ملی. کی‌روش خیلی صریح اعلام کرده مانع حضور هیچ تیمی نمی شوند.   

کجایی آقای دبیرکل؟
این دیگر حداقل وظیفه دبیرکل فدراسیون که مسئول کمیته تیم های ملی هم هست می تواند باشد که برنامه ها راطوری تنظیم کند تا امیدها بتوانند از پک استفاده کنند و اگر جایی در هتل آکادمی برای‌شان نیست که ممکن نیست نباشد، در هتل المپیک اسکان‌شان دهد.

اینکه اگر کسی به بهانه پیشگیری، خواسته تیمی بیرون از کمپ باشد باید دو طرف را هم توجیه کند تا با مصاحبه های حاشیه ساز، دعوای ملی نسازند اما از آن مهمتر این است که حتما با درموت یا نگارنده این چند خط دور از ادب برای حمید استیلی برخورد شود و همان طور که کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت، حتما روزی یک سانس کامل از پک را در اختیار تیم امید قرار دهند.

این گونه مشخص هم می شود که حق با چه کسی است و آیا واقعا کی‌روش پک را در جیب لباسش گذاشته و به کسی نمی دهد؟!

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =