پیشنهاد مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در رابطه گشایش حساب مستقل از سوی شهرداری تهران برای جذب کمک های مردمی در مراسم اربعین حسینی به تصویب رسید.

به گزارش خبرآنلاین فراهانی در این رابطه گفت: در این پیشنهاد عنوان شده که شهرداری تهران موظف است به منظور جذب کمک های مردمی برای تامین مالی خدماتی که از سوی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی ارائه می شود، نسبت به حساب گشایش حساب مستقلی اقدام نماید.



شورای شهر تهرانوی در توضیح این پیشنهاد عنوان کرد: در بندهای این پیشنهاد عنوان شده است که شهرداری تهران مجاز است از امکانات تبلیغاتی خود برای دعوت شهروندان برای کمک به این حساب استفاده نماید.

رئیس کمیته بودجه و نظارت اظهار کرد: همچنین شهرداری تهران موظف است کمک داوطلبانه کارمندان و کارگران شهرداری تهران به حساب فوق الذکر را از محل حقوق و مزایای دریافتی تسهیل نماید. همچنین پس از پایان مراسم اربعین حسینی، شهرداری تهران موظف است گزارش مستندی از منابع جمع آوری شده در حساب فوق الذکر و نحوه هزینه کرد آن را به صورت عمومی منتشر نماید.

فراهانی گفت: از این رو شهرداری تهران موظف است با اعلام فراخوان عمومی، از ظرفیت هیات های مذهبی، نهادهای خیریه و افراد علاقمند در تامین مالی، کمک های غیر نقدی و یا تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام وظایف محوله از سوی ستاد مرکزی اربعین استفاده نماید.

 


1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =