تیم‌ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل بولیوی به برتری ۲-۱ رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل بولیوی در حالی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی تحت تاثیر حضور هواداران در روز وسط هفته قرار گرفته بود. هوادارانی که در میان آنها بانوان انتخاب شده توسط فدراسیون فوتبال هم دیده می شدند و این اتفاق قابل توجه بازی بود.

دیدار دو تیم در حالی آغاز شد که کی روش در ترکیب خود اکثر بازیکنان قابل حدس را بازی داده بود و از ترکیب تقریبا همیشگی خودش استفاده کرده بود. شاگردان او از ابتدا بازی را در اختیار داشتند و در این مسابقه بازی مالکانه قابل توجهی از ایران دیدیم. شاگردان کی روش با یک هافبک دفاعی که امید ابراهیمی بود بازی کردند و شکلی هجومی داشتند. موقعیت های ایران از همان ابتدا شروع شد تا اینکه علیرضا جهانبخش در دقیقه 18 اولین گل ایران در این بازی را به ثمر رساند. در ادامه ایران توسط آزمون و طارمی موقعیت های دیگری هم داشت اما دروازه حریف را برای بار دوم باز نکرد. در سمت مقابل ولی بازیکنان بولیوی هیچ عملکرد خاصی به نمایش نگذاشتند و توپ را اصلا روی دروازه بیرانوند نیاوردند تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به اتمام برسد.

در نیمه دوم تیم ملی ایران با چند تغییر کار خود را شروع کرد و حریف هم وضعیت بازی خودش را تغییر داد و چند حمله ای روی دروازه ایران ایجاد کرد. در نهایت بولیوی در دقیقه 51 توسط کاردوزو گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل بازیکنان ایران دوباره شکل هجومی به خود گرفتند تا اینکه مهدی ترابی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه 63 حساب کار را 2-1 کرد. دقایق باقی مانده نیمه دوم هم مثل نیمه اول تحت بازی مالکانه ایران سپری شد. کی روش به چینش خط دفاعی خودش هم دست نزد تا چشمی، حسینی، حاج صفی و محرمی 90 دقیقه کنار همدیگر بازی کرده باشند.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    3 0
    تیم های دسته یکی کشور مثل گل گهر و مس هم فشار بیشتری نسبت به بولیوی میتونستن بیارن به تیم ملی