ایلنا نوشت: با رای نمایندگان طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان رای نیاورد.

امروز در صحن علنی مجلس یک فوریت طرح استفساریه تبصره یک قانون اصلاح منع به کارگیری بازنشستگان به هیات رئیسه تقدیم و بررسی شد که نمایندگان با ۹۴ رای موافق و ۱۲۶ رای مخالف و شش رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر با یک فویت این طرح مخالفت کردند.

در این طرح که به امضای ۱۳۷ نفر رسیده این سوال مطرح شده بود که آیا همچنان که وزرا و معاونین رییس جمهور در قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا شده‌اند، شهردار تهران با توجه به موارد پیش گفته از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مستثنی است؟ و پاسخ آن «آری» درج شده بود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
    11 0
    باید غصه خورد به این وضع چرا وقت و انرژی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که باید صرف امور مهم کشور شود صرف تلاش بیهوده برای بقاء یک فرد بازنشسته در شهرداری تهران می شود ؟
  • ایرانی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
    9 0
    جالبه 137 نفر طرح رو امضاء کردن ولی فقط 94 نفر به طرح خودشون رای موافق دادن یعنی بقیه با پیشنهاد خودشون هم مخالف بودن؟ خب چرا اصلا پیشنهاد دادن؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
    1 0
    من به ليست اميد راي دادم متاسفانه اونها هم شيفته خدمت هستند و براي مانده گاري يك شهردار دست به هر كاري ميزنند شان همه ما خيلي پايين اومده موندن يا نموندن يه شهردار ولو تهران براي هيچكس مهم نيست جز انهايي كه نفعي برايشان هست از اميد هم نا اميد شدم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
    1 0
    اینجاست که طرح شفاف سازی آراء نمایندگان ضرورتش بیش از پیش احساس می شود . پس معلوم شد چرا برخی نمایندگان اصلاح طلب و یا اصول گرا با شفاف شدن آراء شان مخالف هستند ؟ به خاطر اینکه در ظاهر لیست و طرحی را امضاء می نمایند و در واقع و باطن و خفا ، رأی مخالف شان را به پیشنهاد و طرح مزبور ارائه می نمایند تا خود را از پاسخگویی به موکلین و افکار عمومی نجات و خلاصی دهند