برانکو پس از شام به پرسپولیسی ها چه گفت؟

سرمربی سرخ‌پوشان عقیده دارد این تیم می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس علی رغم شروع خوبش در دیدار مقابل کاشیما در ژاپن، در نهایت این دیدار را با دو گل واگذار کرد تا کار سختی برای بازی برگشت در تهران داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از این دیدار و بعد از صرف شام خطاب به بازیکنانش گفت:« بازیکنان کاشیما آنتلرز در زمین خود هم بازی را با ترس و لرز آغاز کردند

اگر علی علیپور از دو قدمی دروازه این تیم موفق به گلزنی می‌شد نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.در بازی برگشت هم قطعا ژاپنی‌ها از جوی که در ورزشگاه آزادی حاکم است خواهند ترسید.شما باید آنقدر بازی را خوب و تهاجمی آغاز کنید که حریف حتی فرصت نکنند از محوطه جریمه خود بیرون بیایند.»
254 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    20 36
    بشین تا کاشیما دفاع کنه تو تهران!
  • نوید DE ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    7 7
    همین حرفها رو دقیقا بعد بازی با السد هم زدی. من همون روزی که پرسپولیس رفت فینال اینجا نوشتم آخه این حرفهایی بچه گونه که کاشیما از دو تا تیم قطری هم ضعیفتره یعنی چی؟ البته باز هم مثل همیشه منتشر نشد، اما طوری نیست بازهم مینویسم: قبل از پرسپولیس هم، استقلال، سپاهان و ذوب آهن به فینال رسیدند، اما چی شد؟ سطح فوتبال شرق آسیا یک سر و گردن بالاتر از فوتبال ماست (کار ندارم که تیم ملی به خاطر تجربه کیروش نتیجه میگیره). اما باید واقعیت رو قبول کرد. کار ترکیبی و تاکتیکی تیم کاشیمارو رو نگاه کن. آخه پرسپولیس یا بقیه تیمهای داخلی کدومشون در این سطح بازی میکنند؟ آقای برانکو! مطمئن باش با زور و تماشاگر و این حرفها نتیجه نمیگیری. فوتبال امروز یعنی فکر.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 1
    علیپور چند ماهی هست که افت کرده و فقط داره موقعیت خراب میکنه
  • محسن IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    3 1
    آقای برانکو یعنی تیم کاشیماانقدر مبتدی هست که دست خالی بیاتهران 3تاگل بخوره و جام و بذاره و برگرده؟
  • سعید IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 3
    چه احساس بدی دارن الان استقلالی ها.