جریمه های ۲۰ درصدی هیات مدیره استقلال کابوس مدیر بعدی می‌شود!

اعضای هیات مدیره استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کردند ۲۰ درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنان استقلال به دلیل کسب نتایج ضعیف کسر می شود اما این صورتجلسه می تواند به خسارت های چند میلیاردی برای آیندگان استقلال بدل شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حتی اگر مسئولان استقلال بگویند برای جریمه کردن بازیکنان ، اختیاراتی در قراردادها وضع شده است اما بدون تردید در قرارداد هیچ یک از بازیکنان این تیم چیزی به عنوان امکان کسر قرارداد به خاطر مصوبه هیات مدیره وجود ندارد.

در اکثر قراردادها اختیار تا کسر ۲۰ درصد از قراردادها برای نتایج ضعیف بر اساس بندهای آیین نامه انضباطی و به تصویب کمیته انضباطی وجود دارد که این بند خود ضوابطی مشخص دارد.

یعنی باید ابتدا بازیکنان بند صریح در این باره را در قراردادهای شان داشته و امضا کرده باشند . آیین نامه انضباطی باشگاه منطبق بر آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته تدوین مقررات به ثبت رسیده باشد و بازیکنان با اطلاع از بندهای مصوب در آیین نامه آن را امضا و پذیرفته باشند. آن گاه باید به طور مشخص مراحل اجرای حکم رعایت شده باشد. یعنی مثلا اگر کمیته انضباطی اختیار جریمه را بر اساس درخواست مدیرعامل یا هر نهاد دیگری داشته باشد با برگزاری جلسه ، صدور حکم و اعلام کتبی و رسمی آن به بازیکن ، کلیه مراحل اداری را طی کردهب اشد.

بسیاری از دعاوی حقوقی که بین باشگاه ها و بازیکنان همه ساله در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکل می گیرد حاصل همین دست از جرایم است که نهادهای غیر مسئولی مثل هیات مدیره برای نشان دادن اقتدار مدیریتی حکمی صادر می کنند که اصلا در حیطه وظایف شان نیست و بدل به دردسرهای بزرگ برای آینده تیم های محبوب می شود.

۲۵۶ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =