۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
پژمان بازغی و قصه قاتل فراری/ عکس

پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون، امشب (سه‌شنبه ۱۵ آبان‌) در بیست‌ونهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان»، روایتگر داستان زندگی مردی است که بعد از قتل شوهر خواهرش یازده سال فراری بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست‌ونهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که امشب (سه‌شنبه ۱۵ آبان) ساعت ۲۱ با اجرای پژمان بازغی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، از زندگی سخت و عجیب مردی می‌گوید که در اثر حادثه‌ای شوهرخواهرش را به قتل رسانده و به مدت یازده سال فراری بوده است.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد از اولین روز ماه محرم (دوشنبه ۱۹ شهریور) آغاز شد و در بیست قسمت روی آنتن شبکه نسیم رفت. بخش دوم این برنامه با تکرار دو قسمت از برنامه‌های بخش اول، از ۵ آبان‌ آغاز شده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

ساعات بازپخش «هزار داستان» ۵ صبح، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر روز بعد است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال ۹۶ آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

جواد فرحانی تهیه‌کننده این برنامه و مریم نوابی‌نژاد نیز طراح و کارگردان آن است.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =