۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
صالحی‌امیری بازنشسته نیست

رئیس کمیته ملی المپیک چند سال دیگر تا بازنشستگی فاصله دارد و مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با داغ شدن بحث منع به‌کارگیری بازنشستگان، اخیرا در حوزه‌های مختلف نام افرادی مطرح می‌شود که بازنشسته هستند و باید از سمت خود کناره‌گیری کنند. در ورزش هم نام تعدادی از مدیران عالی رتبه ورزشی مطرح شده که باید از سمت خود کناره‌گیری کنند. اخیرا نام سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در میان افرادی دیده می‌شود که گفته شده بازنشسته هستند.

محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک درباره این موضوع گفت: صالحی امیری کارمند نهاد ریاست جمهوری است و هنوز چند سال دیگر تا بازنشستگی او باقی مانده است.

روزی هم که او برای حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد، نهادهای نظارتی ذیربط که بر انتخابات کمیته ملی المپیک نظارت داشتند استعلام‌ها و تاییدیه‌های لازم را از نهاد ریاست جمهوری اخذ کردند تا ایشان مجاز به ثبت نام شود.

عبداللهی ادامه داد:  طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، در این کمیته فقط دبیرکلی شغل محسوب می‌شود و سایر سمت‌ها در آن، شغل محسوب نمی‌شوند. کمیته ملی المپیک ضمن تکذیب مطلب منتشر شده در روزنامه فرهیختگان که نشر اکاذیب است، پیگیری این موضوع از طریق مجامع قانونی و قضایی را حق مسلم خود می داند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =