۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

برانکو برای انتخاب کدام بازیکن تردید دارد؟

ربیع‌خواه به ترکیب فیکس برمی‌گردد؟
برانکو برای انتخاب کدام بازیکن تردید دارد؟

برانکو ایوانکوویچ فردا کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش دارد. هرچند شاید با توجه به داشته‌هایش از همین حالا همه ترکیب فردای پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را حدس زده باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخراج سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا معادلات را برای بازی برگشت مقابل کاشیما آنتلرز پیچیده کرد. کسی که بدون شک یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس بود و در بازی برگشت نیمه‌نهایی مقابل السد گل صعود به فینال را هم به ثمر رساند. سیامک با اخراج مقابل کاشیما هم خودش را از تجربه فینال در آزادی محروم کرد هم دست برانکو را از قبل خالی‌تر گذاشت. حالا سرمربی کروات پرسپولیس کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش در بازی برگشت فینال دارد. هرچند با توجه به داشته‌هایش شاید خیلی‌ها ترکیب قرمزها برای بازی فردا را از همین حالا حدس زده باشند اما درباره یک بازیکن هنوز تردید وجود دارد.

حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه و تشکیل شدن خط دفاعی پرسپولیس از چهار نفر همیشگی یکی از بدیهی‌ترین نکات ترکیب پرسپولیس است. اگر سیامک نعمتی محروم نمی‌شد شاید با توجه به عملکرد نسبتا لغزنده شایان مصلح، برانکو این تصمیم را می‌گرفت که سیامک را به دفاع راست ببرد، از شجاع و سیدجلال در قلب دفاع استفاده کند و انصاری را به سمت چپ برگرداند. اما حالا که خبری از نعمتی نیست برانکو چاره‌ای جز استفاده از خط دفاعی بازی مقابل السد برگشت و کاشیما رفت ندارد.

در خط هافبک هم حضور کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی قطعی به نظر می‌رسد. دو مهره مستحکم پرسپولیس که معمولا مسئولیت‌های دفاعی به کمال و مسئولیت‌های هجومی به احمد سپرده می‌شود. با این تفاوت که طبق شنیده‌ها شماره 11 قرمزها در این بازی خیلی باید مراقب کتف خودش باشد که در جریان این دیدار حساس دوباره کار دست او ندهد. جلوتر از این دو بازیکن هم حضور بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا قطعی است.

تنها تردیدی که در ترکیب پرسپولیس وجود دارد پر شدن جای خالی سیامک نعمتی است. با توجه به مصدومیت امید عالیشاه و اینکه او به نظر بازی یا حداقل حضور فیکس در ترکیب را از دست داده، برانکو باید یک بار دیگر به آدام همتی اعتماد کند. کسی که در بازی رفت مقابل السد در ترکیب قرار گرفت و با دوندگی بسیار زیاد نمایش قابل‌قبولی داشت. البته که حتی اگر عالیشاه مصدوم نبود، با توجه به نحوه بازی او در دیدار رفت مقابل کاشیما و یک بار عصبانی شدن برانکو شاید دور از ذهن نبود که باز هم از همتی استفاده می‌کرد.

نکته بعدی اما درباره حضور محسن ربیع‌خواه است. اینکه شاید برانکو تصمیم بگیرد جای همتی از ربیع‌خواه استفاده کند و در این صورت احمد نوراالهی را یک خط جلوتر ببرد. اتفاقی که البته احتمال رخ دادنش کم به نظر می‌رسد. اما در نهایت ترکیب پرسپولیس از این دو حالت که بررسی کردیم خارج نخواهد شد. چون برانکو ایوانکوویچ فردا با دست‌هایی خالی‌تر از قبل تیمش را برای جدال برگشت فینال آسیا به زمین خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی فردا: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، آدام همتی، علی علیپور، گادوین منشا

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =