۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
 راهکار گذر از تحریم چیست؟  

اقتصاد آنلاین نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحریم های آمریکا در ماه های گذشته بیشترین بخش از تاثیر خود را بر اقتصاد کشورمان گذاشته است، گفت: علاوه بر تحریم ها که موجب بروز مشکلات اقتصادی برای کشور شده برخی اختلافات و نبود انسجام داخلی هم به این مشکلات دامن زده است.

حمیده زرآبادی با بیان این مطلب اظهار داشت: در واقع تحریم های آمریکا تجمیع تحریم های قبلی است که بیشتر اثر آن در ماه های گذشته بر روی اقتصاد کشورمان نمایان شده است و به نظر نمی رسد که دور جدید تحریم ها اثر قابل توجهی بر اقتصاد ایران داشته باشد.

زر آبادی با بیان اینکه در این شرایط باید همه نهادها و سازمان ها در اتخاذ تصمیمات کلان یک صدا و هم رای شوند، گفت: این وحدت رویه موضوعی است که می‌تواند ما را در گذر از شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی کمک کند.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس با تاکید بر اینکه باید به دنبال انسجام داخلی باشیم، عنوان کرد: در واقع اگر به دنبال استفاده از ظرفیت های بین المللی و دیپلماسی عمومی هستیم باید وحدت رویه داشته باشیم و در مورد کیفیت و کمیت روابط بین المللی نظری واحد اتخاذ کنیم.

زرآبادی با اشاره به معافیتی که آمریکا برای هشت کشور در خصوص خرید نفت ایران در نظر گرفته است، گفت: فشار کشورهایی مانند هند، کره و چند کشور موجب شد که آمریکا معافیت هایی را برای آنها در نظر بگیرد که فرصت خوبی برای کشورمان است که باید نهایت استفاده را از آن ببریم اما بهترین و مناسب ترین راه برای دور زدن تحریم ها و کاهش مشکلات اقتصادی، حفظ انسجام و وحدت داخلی است.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =