کلاهبردارهایی که چک‌های جعلی به مردم می‌دادند گرفتار شدند

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از انهدام باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

«عبدالله رضوانی» گفت: در پی مراجعه متصدیان چندین فروشگاه عمده تجهیزات ساختمانی به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر این‌که افرادی به بهانه ساخت پروژه‌های دولتی و خرید لوازم و تجهیزات ساختمانی به‌صورت عمده، با پرداخت چک‌های جعلی از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم‌های عملیاتی، مأموران اعضای این باند را که به بهانه مشارکت در ساخت پروژه‌های دولتی و ... از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رضوانی یادآور شد: متهمان تاکنون در مجموع به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از شهروندان با پرداخت چک‌های جعلی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان این‌که کلاهبرداران و افراد فرصت‌طلب معمولاً با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق‌العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم و متصدیان شرکت‌ها و موسسات تجاری و تولیدی هشدار داد که برای پیشگیری از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب و سودجو، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =