بارش خفیف برف و لغزندگی در جاده کرج-چالوس

ایرنا نوشت:کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت : بارش پراکنده برف در محدوده کندوان جاده کرج - چالوس سبب لغزندگی این محور شده است.

سروان مسعود افزود: با توجه به بارش برف و احتمال سقوط بهمن رانندگان حتی الامکان ازسفرهای غیرضروری دراین مسیر خودداری کنند. 

وی اضافه کرد: در محدوده آزادراهی استان البرز نیز با توجه به بارش باران این مسیرها لغزنده بوده که برای پیشگیری از حوادث رعایت سرعت مناسب ضروری است .

خانجانی گفت: اکنون تمام محورهای ارتباطی استان البرز به غیر ازمحور شمشک - دیزین باز است و تردد درآن ها جریان دارد. 

وی بیان داشت همراه داشتن زنجیر چرخ درجاده کرج -چالوس با توجه به بارش برف الزامی است. 

وی افزود: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها اطمینان حاصل کنند.

کارشناس پلیس راه البرز درخصوص وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز بیان داشت: اکنون حدفاصل پل فردیس تا کلاک و محدوده ترمینال شهید کلانتری در هر۲ مسیر شرق و غرب ترافیک سنگین است.

وی یادآورشدکه اده کرج - چالوس درمحدوده تونل شماره پنج ، ترافیک سنگین گزارش شده است.

خانجانی افزود: این ترافیک در جاده کرج - چالوس به دلیل انجام عملیات روشنایی تونل شماره پنج بوده که تردد به صورت نوبه ای در داخل تونل انجام می شود. 

وی گفت : در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه ، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند. 

خانجانی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند. 

وی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند. 

استان البرز دارای یکهزارو ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. 

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج- چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران است. 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =