ادامه تیره‌روزی‌های والیبال ارومیه/ شهرداری و دورنا بازهم باختند عکاسان تحریم کردند

هفته هفتم لیگ برتر والیبال با ادامه ناکامی و شکست‌های پی‌درپی دو نماینده ارومیه، شهرداری و دورنا همراه بود تا این دو تیم به‌تنهایی در قعر جدول باقی بمانند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز با شکست دوباره شهرداری ارومیه و دورنا همراه بود.

شکست خانگی دورنا

در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه، تیم جوان دورنا برابر کاله در ۳ ست پیاپی شکست خورد.
آملی‌ها در این دیدار که تنها حدود ۷۰۰تماشاگر از نزدیک آن را تماشا می کردند موفق شدند ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ میزبان خود دورنا را شکست دهند.

محمد وکیلی سرمربی دورنا با اشاره به اینکه امروز عملکرد خوبی نداشتیم گفت: امروز اشتباهات زیادی داشتیم و همین عامل باعث شکست تیم شد.
وی ادامه داد: هدف باشگاه، بازیکن‌سازیست و در ادامه فصل با استفاده از بازیکنان جوان، شرایط بهتر خواهد شد و در ۲ فصل آینده طبق برنامه ریزی به هدفمان که رسیدن به جمع ۸ تیم برتر در فصل آینده و سپس ۴ تیم برتر است دستیابیم.
سرمربی دورنا اظهار کرد: اتفاق خوب این فصل، نزدیک شدن تیم ها به یکدیگر است، طوریکه نمی‌توان قهرمان و تیم‌های صعود کننده به دور بعد را حدس زد و این اتفاق به بهبود کیفی والیبال کشورمان و لیگ کمک می کند.

محمد وکیلی سرمربی دورنا ارومیه

بهروز عطایی سرمربی کاله هم با انتقاد از مسئولین شهر ارومیه درخصوص حمایت نکردن از تیم‌های والیبال این شهر گفت: ابتدای فصل در آستانه هدایت تیم شهرداری ارومیه بودم ولی اتفاقاتی افتاد تا این شهر در بهترین فرصت برای کسب عنوان قهرمانی، این مهم را از دست دادند. مردم ارومیه عاشق والیبال هستند و امیدوار بودند امسال، برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ حضوریابند که متاسفانه مسئولین این شهر متاسفانه حمایتی از این رشته نکردند و اکنون شاهد نتایج ضعیف تیم‌های این شهر در لیگ و عدم حضور تماشاگران در سالن هستیم.
عطایی در مورد این دیدار هم اظهار کرد: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم با این حال بازیکنانمان در این بازی عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

شهرداری با مدیرعامل جدید هم باخت

اما در تبریز، تیم شهرداری ارومیه با مدیرعامل جدید خود، برابر همنام تبریزی خود در ۳ ست پیاپی بازنده زمین را ترک کرد تا ششمین باخت پیاپی اش را بپذیرد.
در این دیدار، تبریزی‌ها با امتیازات ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ همنام ارومیه‌ای خود را با شکست بدرقه کردند.

جدول

با نتایج رقم خورده، شهرداری با ۶ شکست و ۲ امتیاز در رده دوازدهم و دورنا با ۶ شکست و یک امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.
در هفته هشتم و روز یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه شهرداری در ارومیه با شهروند اراک دیدار می کند و دورنا برای دیدار با شهرداری ورامین به این شهر می رود.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال

اعتراض عکاسان ورزشی ارومیه به عدم تحقق وعده‌های تیم‌های والیبال ارومیه

در پی انجام ندادن تعهدات وعده داده شده در ابتدای فصل دو باشگاه شهرداری و دورنا ارومیه و عدم همکاری نهادهای اجرایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال، عکاسان ورزشی رسانه‌های مختلف شهر ارومیه دوربین‌های خود را به زمین گذاشته و از پوشش ندادن بازی‌های آینده این دو تیم تا پایان فصل خبردادند.

اعتراض عکاسان ورزشی ارومیه

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =