اطلاعیه مهم وزارت صنعت درباره قیمت خودرو

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای فوری اعلام کرد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر گران شدن قیمت خودروی داخلی، بدین وسیله به‌اطلاع می‌رساند تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر تغییر قیمت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است و لطفاً برای حفظ آرامش روانی مردم و بازار از هرگونه گمانه‌زنی احتمالی پرهیز گردد، طبیعتاً وزارت صمت بر اساس پیشنهادات احتمالی در موعد مقرر تصمیمات لازم را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

بنابراین گزارش، محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز گفته بود که قیمت نهایی خودروها شنبه و یکشنبه هفته آینده (26 و 27 آبان) و با در نظر گرفتن همه جوانب کار از جمله قیمت‌های تمام‌شده خودروسازان و در نظر گرفتن حق و حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شسشی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    43 3
    فقط مفت خوری خودرو سازان ..مصرف کننده بدبخت چکاره است مسخره اش کردید
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    1 0
    الان چهار ماهه از موعد تحویل ماشین ما میگذره اما ایران خودرو انگار نه انگار....
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    وقتی ایران خودرو قیمت ۲۰۷ صندوقدار رو ۱۰۹ میلیون تومن اعلام میکنه این خودش قیمت بقیه خودرو ها رو هم تعیین میکنه
  • سیدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    وقتی درعمل به فکردرآمد بیشتر خوروسازوسودبیشترهستید جرا در مصاحبه هایتان ازحقوق مصرف کننده حرف میزنید؟شما اگربه فکر مردم بودید چرا با وجود ساندرو در انبار ازخرداد ماه تحویل خودروهای مشتریان را به بهانه خروج رنو از ایران متوقف کرده اید؟باید تاآخرین خودرو به مشتریان ماشین تحویل میدادید وهرموقع تمام میشد شماهم تحویل را متوقف میکردید.هیچ کجای دنیا با مشتری اینگونه برخورد نمیشود .
  • نیما IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    آقایون خودشون رو زدن به خواب الان ایرانخودرو داره 207 رو میفروشه 104 میلیون تازه شکایت هم که میکنی میگن هفته آینده بقیه ماشین ها هم گرون میشه. بعد آقایون اطلاعیه مهم دادن که هیچ قیمتی زیاد نشده.
  • NL ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    1 0
    هیچ تصمیمی اتخاذ نشده و هیچ خودروئی هم تحویل فوری نداریم.بقیه اش را خودتان می دانید.