انتقاد نماینده مجلس از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان از وضعیت بسیار وخیم واورژانسی ورزش و جوانان استان لرستان انتقادکرد و گفت: معتقدم موجودی توانمندی ورزش استان لرستان در سطح ملی و جهانی با توجه به پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی چند برابر وضعیت موجود است.

محمود داوودی نژاد: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علاالدین بروجردی گفت:مهم‌ترین عامل عقب ماندگی ورزش استان در ابعاد مختلف حداقل ۸۰درصد مدیریت ضعیف مدیر کل ورزش و جوانان استان است که در طول چهار سل گذشته نتوانسته از ظرفیت‌های موجود ورزش استفاده بهینه کند.
عضو کمیسیون امنتیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: متاسفانه ورزش استان لرستان در بسیاری از حوزه‌ها در وضعیت اورژانسی قرار دارد و مدیر کل ورزش قدرت مدیریت و نجات کشتی طوفان زده ورزش استان را ندارد.
بروجرد افزود: متأسفانه نخبگان و قهرمانان ورزشی استان لرستان فوق‌العاده مغفول و مظلوم واقع شده‌اند.
وی با انتقاد از وزیز ورزش و مدیریت ارشد استان در عدم توجه جدی به ورزش استان و تغییر در مدیریت این اداره کل گفت: وزیر ورزش بیشتر دنبال فرافکنی است و با تاخیر در تغییر مدیر کل ورزش این ظلم به جامعه ورزش و جوانان استان به پای وزیر نوشته می‌شود؟
بروجردی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان باید با وحدت و همدلی گزینه اصلح و کاردان را برای مدیر کلی ورزش و جوانان استان به استاندار و وزیر ورزش معرفی تا جامعه ورزش به ساحل آرامش برسد .

درخواست کمک نماینده از استاندار

 نماینده مردم بروجرد و اشتزینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان لرستانی فعالیتی سالم‌تر از ورزش را در استان لرستان و شهرستان بروجرد در دسترس ندارند و تنها چیزی که برای جوانان لرستانی باقی مانده ورزش است گفت: سرنوشت ورزش لرستان با سیستم مدیریت فعلی نامعلوم است و به ناکجا می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه استان لرستان در حوزه ورزش از ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برخوردار است و تغییر سیستم مدیریتی این مجموعه از مطالبات ورزشکاران لرستان و شهرستان بروجرد است خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط موجود از استاندار لرستان کمک و حمایت می‌طلبیم.
ورزش لرستان با سیستم مدیریت فعلی به ناکجا می‌رود؟
متاسفانه ورزش لرستان و شهرستان بروجرد به علت بی‌تدبیری و بی‌توجهی حال و روز خوشی ندارد و به حالت راکد مانده است.
و عدم توجه به قهرمانان ارزنده بروجردی همچون آروین معظمی گودرزی، بیرالوندو..... باعث سرخوردگی وکوچ نخبگان ورزش استان می‌شود و عدم پشتوانه سازی در ورزش بروجرد در این مقطع نشان از بی‌برنامه گی مدیر کل ورزش در توجه جدی به ورزش شهرستان‌های استان است.

پیگیری موضوع ورزش از طریق وزیر ورزش
وی عنوان کرد: ما به هیچ وجه این وضعیت فعلی اداره ورزش و امور جوانان را تحمل نمی‌کنیم و پیگیر جدی این موضوع از طریق وزارت ورزش خواهیم بود.

بروجردی افزود: مسئولان ورزش استان باید قبول کنند دیگر زمان شعار وعده از میان برداشته شده است و باید عمل را سرلوحه کارهای مسئولیت‌های خود قرار دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =