راهکارهای گرمایش منزل در پاییز سرد امسال

سرمای ناگهانی پاییز و بیشتر شدن آن در سردترین فصل سال، خانواده‌های ایرانی را به فکر بهره‌گیری از بهترین و مناسب‌ترین سیستم گرمایشی در بازار انداخته است. وسیله‌ای که شاید در نگاه اول ما را به یاد تابستان بیاندازد ولی در فصل سرما هم به خوبی از عهده کار برمی‌آید. در حقیقت کولر گازی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای همه مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود زیرا این کولرها نه تنها در تابستان به راحتی هوای داخل خانه را خنک می‌کنند، بلکه در فصل سرما نیز عمکرد بسیار خوبی دارند و بدون دردسرهای اضافی مثل نصب و راه‌اندازی و یا بیشتر کردن مصرف انرژی، به راحتی فضای خانه را گرم می‌کنند.

خوشبختانه ال‌جی توانسته همه این مشکلات را حل کند و در زمستان با هوای حتی 15 - درجه نیز به خوبی از عهده گرم کردن خانه و خانواده شما بربیاید. این قابلیت برای اینورترهای ال‌جی در مقایسه با دیگر رقبا یک مزیت بسیار مهم است و از نوآوری‌هایی محسوب شده که تجربه متفاوتی در گرمادهی برای شما فراهم می‌کند. نوآوری‌ خاصی که علاوه بر قدرت بالا یک مزیت مهم دارد که معمولا مشتریان از آن غافل می‌شوند. منظورمان گرمایش یکسان کل خانه است.

در کولرهای گازی به خاطر اینکه گرمایش ایجاد شده توسط دستگاه از طریق پرتاب باد در جهات مختلف ( بالا، پائین، چپ، راست) در کل فضا پخش می‌شود پس خیلی سریع‌تر محیط مورد نظر گرم می‌شود و همچنین پخش هوای گرم نیز بسیار مناسب‌تر است و باعث می‌شود که گرما در کل محیط به صورت یکنواخت پخش شود. کولرهای گازی پیشرفته ال‌جی این خواسته را به نحو تحسین برانگیزی برآورده می‌سازند. پرتاب باد تا ۲۰ متر پر قدرت در چهار جهت  و استفاده از دمپرهای با دقت طراحی شده، گرمادهی سریع و یکنواخت محیط را به همراه می‌آورند تا برند ال‌جی به عنوان نامی ممتاز در صنایع تهویه مطبوع بدرخشد.

در کولرهای ال‌جی بسته به دما و رطوبت، دور کمپرسور کم یا زیاد می‌شود و هیچ‌وقت کمپرسور در زمانی که به دمای دلخواه کاربر برسد خاموش کامل نمی‌شود. بلکه فقط دور موتور آن کم شده و با حداقل مصرف برق‌ کار می‌کند و بسته به نیاز مجدد شروع به کار با دور بالا می‌کند. به خاطر همین این مدل‌ها همیشه آماده به کارند و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بقیه وسایل گرمایشی خانه شما را گرم کنند. یعنی دیگر لازم نیست زمان زیادی صبر کنید تا بخاری با بازه عملکردی محدودش دست به کار شود و یا شوفاژ فکری به حالتان بکند.

همه این فناوری‌های پیشرفته در کنار مصرف کم کولرهای گازی ال‌جی باعث می‌شوند تا بتوانید با خیال راحت به جنگ سرمای زمستان رفته و به راحتی آن را شکست دهید. چرا که با کولرهای ال‌جی، گوشه گوشه خانه شما را گرما فرا گرفته و دیگر جایی برای سرما باقی نمی‌ماند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =