حجازی: شفر ترسید دستش خالی بماند، باج داد

آتیلا حجازی می‌گوید در استقلال هیچ بازیکنی حق ندارد بابت نیمکت‌نشینی اعتراض کند.

آتیلا حجازی به دلیل نام و سابقه‌اش همیشه نزد استقلالی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. او دیروز با ما از آبی‌ها حرف می‌زد، این‌که این تیم بعد از ازدست‌دادن ستاره‌هایش به تیمی معمولی مبدل شده و نیاز مبرم به جذب چند ستاره دارد. تک‌پسر اسطوره آبی که در کشور ترکیه زندگی می‌کند پاسخگوی سؤالات خبرورزشی شد.

 درباره شرایط کنونی تیم استقلال چه نظری دارید؟
استقلال یک باشگاه بزرگ، پرافتخار و غنی به‌شمار می‌رود و همه فوتبال آسیا برای این تیم احترام قائل هستند، اما این تیم قبل از فصل از نظر بازیکن تخلیه شده و مدیریت قبلی باشگاه نتوانست بازیکنان خوب تیم را حفظ کند. در سوی مقابل نتوانست نفرات مؤثری جذب کند و شرایط تیم فعلی ما تفاوت خاصی با تیم‌هایی نظیر پیکان یا ذوب‌آهن ندارد. به نوعی یک تیم معمولی هستیم و از سرمربی تیم نمی‌توان انتظار معجزه داشت.

یکی از انتقاداتی که به شفر وارد می‌شود تغییر مداوم در ترکیب است.
من با سرمربی آلمانی استقلال تا به امروز دیدار نداشته‌ام و از هیچ کس جانبداری نمی‌کنم، اما شفر مربی تازه‌کاری نیست، در آلمان و چند تیم ملی مربی‌گری کرده و موهای بلندش را هم در آسیاب سفید نکرده است! او می‌خواهد با نفرات موجود شرایط را بهتر کند و دلیل تغییر مداوم ترکیب همین بوده است. در واقع هر کاری کرده تا شرایط بهتر شود، اما جنس تیمش جور نیست.

استقلال امسال دچار حاشیه هم شده است، علت چیست؟
کلی از شفر تعریف کردم و حالا نوبت انتقاد از اوست؛ او جلوی بازیکن معترض کوتاه آمد و به نظر ترسید یک‌دفعه دستش خالی بماند و باج داد. در استقلال هیچ بازیکنی حق ندارد بابت نیمکت‌نشینی اعتراض کند.

مشروح این مصاحبه که حجازی درباره روزهای نیمکت‌نشینی فرهاد مجیدی، رتبه ششمی استقلال در سالی که بازیکنان بزرگش مقصر نبودند، نایب‌قهرمانی امسال پرسپولیس، اهدای کاپ سوپرجام و آن‌جا که از پیشرفت نکردن تیم‌های آسیا در مقایسه با گذشته صحبت کرده را »اینجا« بخوانید.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CA ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 3
    اینم دیگه فکر کرده استقلال واسه اجدادشه. خدا بیامرزه ناصر حجازی رو ولی دیگه آتیلا حجازی چیکارست که هی نظر میده در مورد استقلال؟!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    0 1
    موهاش که مادرزادی سفیده