خاطره ای از رهبر انقلاب: بعضی‌ها از حضور نیروهای بسیجی می‌ترسیدند

نشریه خط حزب الله به نقل خاطره ای از رهبر معظم انقلاب با این عنوان که "بعضی ها از حضور نیروهای بسیجی می ترسیدند" پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین نشریه خط حزب الله در شماره ۱۶۰ خود به انتشار خاطره ای از رهبر معظم انقلاب با عنوان "بعضی ها از حضور نیروهای بسیجی می‌ترسیدند" که در مهر سال ۹۱ نقل شده پرداخته که به شرح زیر است:

بعضی ها می‌ترسیدند. بعضی‌ها از پیش قضاوت می‌کردنـد که نمی‌شــود - اصلا می‌گفتند نمی‌شــود - هر جا هم حضور بســیجی بود، مخالفت می‌کردند. من می‌دیدم مردان مؤمن ِ باصلاحیــت ِ ارتش ِ منظم آن روز ما اســتقبال می‌کنند از این که مجموعه بســیج با آنها و همراه آنها باشــد؛ این را من خــودم در دوران جنگ مکرر دیدم؛ در پادگان ابوذر، در جنوب، در شمال غرب. خود فرمانده ارتشی اصرار داشت که مجموعه‌ بسیجی با او همراه باشند؛ دوست می‌داشت، استقبال می‌کرد؛ اینجا در تهران یک عده‌ای نشسته بودند، نق می‌زدند که آقا چرا اینها وارد شــدند؟ چرا بدون اجازه رفتند؟ چرا فلان اقدام را کردند؟ از حضور بسیجی ناراحت بودند. چون امید نداشتند، مأیوس بودند، می‌گفتند نمی‌شــود کاری کرد؛ اما وقتی که وارد شدند، دیدند این ورود، امیدآفرین اســت؛ همه‌ این استعدادها را جوشش می‌دهد.

۲۱۴۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    احمدی نژاد دیگه مظهر بسیج بود دیدیم چی شد