فرار سینمایی تبه‌کاران با خودرو سرقتی؛ پلیس همه را دستگیر کرد

فارس نوشت: معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های غرب کشور توسط پلیس پایتخت خبر داد .

ساعت ۷:۴۰ مورخه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ مأمورین گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری به شماره *** ن۴۲ ایران ۹۹ با دو نفر سرنشین مظنون شدند.

 با انجام تحقیقات مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت منزل در یکی از استان‌ای غربی است

بنابراین مأمورین گشت پلیس آگاهی به راننده خودروی پژو ۴۰۵ دستور ایست دادند اما راننده آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار کرد.

در ادامه ، مأمورین در چندین نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست دادند اما بازهم نامبرده برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد.

در ادامه تعقیب و گریز ، مأموران به جهت متوقف کردن خودروی پژو ۴۰۵ اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کردند.

نهایتا خودروی متواری در تقاطع یافت آباد متوقف شد اما راننده آن با کوبیدن ضربات محکم به تعدادی از خودروها همچنان به تلاش خود برای فرار از دست مأمورین ادامه داد

مأمورین گشت پلیس آگاهی جهت  دستگیری سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان به صورت پیاده وارد عمل شده تا سرنشینان آنرا مهار و دستگیر کنند که در این زمان راننده پژو ۴۰۵ با حرکت دنده عقب به سمت آنها حمله ور شده و یکی از مأمورین از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام خبر دستگیری هر دو سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ متواری عنوان داشت: نهایتاً با شلیک تیر به سمت لاستیک های خودروی پژو ۴۰۵ و واکنش دیگر مأمورین واحد گشت،  خودروی پژو ۴۰۵ متوقف و راننده  آن به همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

وی گفت: افسر گشت پلیس آگاهی نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.

۴۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =